نتایح جستجو

  1. بهار00

    خدا نکنه :eek:یعنی 3 سال اصلا سرما نخوردی؟؟؟

    خدا نکنه :eek:یعنی 3 سال اصلا سرما نخوردی؟؟؟
  2. بهار00

    خواسته های یه دختر کم توقع از همسرش

    نخیر...اصلا هم اینطور نیس:razz:
  3. بهار00

    خواسته های یه دختر کم توقع از همسرش

    از همینی که گفتم..
  4. بهار00

    گذرگاه های رویایی

    بله متاسفانه...کشور خودمونم یه همچین جاهایی داره بخصوص تو شمال یکی از مشکلاتی که کشور ما داره همین فرهنگمونه اکثرمون فقط ادعاشو داریم:( به امید یه طبیعت پاک و زیبا:smile:
  5. بهار00

    سلام...ممنون خب بگین

    سلام...ممنون خب بگین
  6. بهار00

    نه دیگه من تا صب نموندم...تا 2 بودم

    نه دیگه من تا صب نموندم...تا 2 بودم
  7. بهار00

    سلام دوست عزیز خوبی؟؟؟؟ اومدم بگم فعلا زنده ام هااااااا:)

    سلام دوست عزیز خوبی؟؟؟؟ اومدم بگم فعلا زنده ام هااااااا:)
  8. بهار00

    فدات.....فعلا بای

    فدات.....فعلا بای
  9. بهار00

    باشه عزیزم...فقط شب بفرستم که اشکالی نداره؟؟؟ الان باید برم

    باشه عزیزم...فقط شب بفرستم که اشکالی نداره؟؟؟ الان باید برم
  10. بهار00

    خواهش میکنم اره دارم عزیزم:smile:

    خواهش میکنم اره دارم عزیزم:smile:
  11. بهار00

    چرا هستم....ولی خوابم نمیومد اون موقه

    چرا هستم....ولی خوابم نمیومد اون موقه
  12. بهار00

    سلام ممنون خوبم خواهش میکنم:)

    سلام ممنون خوبم خواهش میکنم:)
  13. بهار00

    شب شماهم بخیر تا فرداااا خداحافظ

    شب شماهم بخیر تا فرداااا خداحافظ
  14. بهار00

    خیلی ممنووووووون دوست عزیز...شما لطف داری من دیگه باید برم صبح کلاس دارم...کاری ندارین؟؟؟

    خیلی ممنووووووون دوست عزیز...شما لطف داری من دیگه باید برم صبح کلاس دارم...کاری ندارین؟؟؟
  15. بهار00

    جمله های زیبا

    دلت که گرفته باشد فرقی نمی کند که در ضلع غربی تخت تنهایی ات را جدی تر بگیری یا در یک کافه شلوغ، تکه های بهم چسب خوردۀ بغضت را دو دستی بچسبی.. که میترسی از این افتضاح ها که / بالا می آوری همیشه بغضت را دلت که گرفته باشد.. ناگزیر ادامه می دهی زندگی را به سمتِ جایی پرت آنقدر تلو تلو / می...
  16. بهار00

    هیچی...

    هیچی...
  17. بهار00

    چرا؟؟؟

    چرا؟؟؟
  18. بهار00

    جمله های زیبا

    برایش نوشتم از انهدام زمـــان از لامکانِ این خفقان که بی او بغض را نمی شود با احتیاط حمل کرد فرو می شکند...
  19. بهار00

    جمله های زیبا

    باید از خاطرات ترسید مبادا باورِ زندگی را فلج کنند.. که وقتی خاطرات بی حیا شوند، دلتنگی، بزرگتر از رسالت گریه می شود.. دیگر فرقی نمی کند به شکِ دیوار تکیه دهی یا پشتِ آبروی خیابان پناه بگیری.. این خاطرات، تمام نمی شوند که دوباره شروع... نــشوند.. مادامی که هرکس درون خودش خیابانی برای...
  20. بهار00

    دست خودم نیس...درسته که زود میرنجم ولی زودم میبخشم زیاد به دل نمیگیرم...مگر اینکه دلمو شکسته باشن

    دست خودم نیس...درسته که زود میرنجم ولی زودم میبخشم زیاد به دل نمیگیرم...مگر اینکه دلمو شکسته باشن
بالا