'گاهی سكوت سنگين شب در تمام فضا جاريست و من در حجم سياه شب غوطه ورم . آدميان چنان به خواب رفته اند كه گويي هرگز در تكاپو نبوده اند .
در اين سكوت كه گويي ابديت در آن موج مي زند منم – موجودي زميني - ......... و معبودم كه آسماني تر از هر آسمان است . و در بين ما يك دل و هزاران حرف ناگفته ...