نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    سعيد تو هميشه بايد جواب بدي اخه!

    سعيد تو هميشه بايد جواب بدي اخه!
  2. sahar-architect

    خوشبختی لذت مشترکی است که حاصل یاری بی چشمداشت به دیگران است . (هلن کلر)

    خوشبختی لذت مشترکی است که حاصل یاری بی چشمداشت به دیگران است . (هلن کلر)
  3. sahar-architect

    رها داداشت گنا داره يا خودت كنجكاويده اي؟[IMG]

    رها داداشت گنا داره يا خودت كنجكاويده اي؟[IMG]
  4. sahar-architect

    سلام بولو خوبي بولو ياد ما نميكني بولو با درسا چه ميكني بولو خوش باشي بولو

    سلام بولو خوبي بولو ياد ما نميكني بولو با درسا چه ميكني بولو خوش باشي بولو
  5. sahar-architect

    سلام راستي اين دو تا حاژ سعيد خيلي بهت گير ميدنا اذيتت كردن بگو حالگيري جفتشون با من[IMG]

    سلام راستي اين دو تا حاژ سعيد خيلي بهت گير ميدنا اذيتت كردن بگو حالگيري جفتشون با من[IMG]
  6. sahar-architect

    سلام الهه جون خوبي اين امير خواست ناهار بده منم مياما گفته باشم

    سلام الهه جون خوبي اين امير خواست ناهار بده منم مياما گفته باشم
  7. sahar-architect

    منم ناهار ميخواما اين سعيد كه اخرش يه ناهار نداد به ما ولي تو مثل اون نباش ناهار ندي ديگه ابجيت...

    منم ناهار ميخواما اين سعيد كه اخرش يه ناهار نداد به ما ولي تو مثل اون نباش ناهار ندي ديگه ابجيت نيستما[IMG][IMG] شوخي كردم داداش امير
  8. sahar-architect

    [IMG]

    [IMG]
  9. sahar-architect

    چه سوژۀ بكر ی! هر غروب پرنده ای با دو بالِ بریده درِ گشودۀ قفس را تماشا می كند در گشودۀ ِ قفس...

    چه سوژۀ بكر ی! هر غروب پرنده ای با دو بالِ بریده درِ گشودۀ قفس را تماشا می كند در گشودۀ ِ قفس را وخندۀ ملیحِِ زخمی تازه در زلالیِ روح اش ...:gol:
  10. sahar-architect

    سلام بهنام خوبي؟ماشالله بالام درس اوخين دي هااااا غصه نخولياااااااا[IMG]

    سلام بهنام خوبي؟ماشالله بالام درس اوخين دي هااااا غصه نخولياااااااا[IMG]
  11. sahar-architect

    ايول رها قبلا خونده بودمش ولي يلدم رفته بود بسي شاد گشتم مرسي

    ايول رها قبلا خونده بودمش ولي يلدم رفته بود بسي شاد گشتم مرسي
  12. sahar-architect

    به چه دليلي!!!!!!!! نه قشنگه من كه چيزي نگفتم اوشاغا دئمئلي سؤز دئير[IMG]

    به چه دليلي!!!!!!!! نه قشنگه من كه چيزي نگفتم اوشاغا دئمئلي سؤز دئير[IMG]
  13. sahar-architect

    السلام عليك ياايها سعيدصباح الخير ولدي البته اگه به ساعت11 بگي صبح!

    السلام عليك ياايها سعيدصباح الخير ولدي البته اگه به ساعت11 بگي صبح!
  14. sahar-architect

    بابا عكس پروف[IMG]به دليل تلفات دادن عوضش كردي!!!![IMG][IMG] به قول صديق انوشه باشي

    بابا عكس پروف[IMG]به دليل تلفات دادن عوضش كردي!!!![IMG][IMG] به قول صديق انوشه باشي
  15. sahar-architect

    اري همان را گويم يؤؤؤؤؤخ دئمرم گؤي فوضولوخ دان اؤزون اؤلدورسون هامئلئخ جان يخئميز گوتولسون[IMG][IMG]

    اري همان را گويم يؤؤؤؤؤخ دئمرم گؤي فوضولوخ دان اؤزون اؤلدورسون هامئلئخ جان يخئميز گوتولسون[IMG][IMG]
  16. sahar-architect

    [IMG] [IMG][IMG][IMG]

    [IMG] [IMG][IMG][IMG]
  17. sahar-architect

    سلام خوبم ممنون من میسازم با درسا ولی درسا باهام نمیسازن!!!!!!:biggrin::gol:

    سلام خوبم ممنون من میسازم با درسا ولی درسا باهام نمیسازن!!!!!!:biggrin::gol:
  18. sahar-architect

    نه چیزی در این باره نمیدونم شرمنده

    نه چیزی در این باره نمیدونم شرمنده
  19. sahar-architect

    [IMG]

    [IMG]
  20. sahar-architect

    سلام مهندس میلاد یاد ابجی نمیکنی !؟

    سلام مهندس میلاد یاد ابجی نمیکنی !؟
بالا