You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
ممنون شقایق جون بووووووووسسسسسسس
-
سلام عسیسم خوبم مرسی شما خوبی؟
-
-
-
تمام فرمولا یادم رفت میخواستم معدلم بالا بشه این نمره امار خرابش میکنه
-
مرسی صفایی جونم همینطور شما هم
بوووووووووووسسسسسسسسسسسس
-
من انقدر استرس داشتم ولی خوف شد
امار رو خراب کردم هی خدااااااااااااااااااااا
-
چشم مامی منم فردا شب هستم
مامی مهندسی نرم افزار 17شدم هوراااااااااااااااااااااااااااااا
-
سلام صفایی جونم خوفی؟همه حرفاتو خوندم
اون کوتاه بیا نیست منم دیگه هیچ حرفی باهاش ندارم
-
مامی هستی؟
هی وای من دیشب خیلی بد شد
-
-
مرسی عسیسم تو چه خوشتیپ شدی
-
سلام سامی جان دیشب منتظر گذاشتمتون؟وااااای ببخشید فکر کردم شوخی شوخی بود من ساعت 11 خوابیدم دیشب
-
سلام مامی خوفی؟مگه دیشب سامی امد؟من امتحان داشتم ساعت 8فکر کردم سامی شوخی شوخی گفته
-
یعنی چی بیمزه خیلی بی محتوا گفتی[img]
هههه ههههه خیلی ضایع شدی
-
شب بخیر صفا جونی بوسسسسسسسسس
نمیدونم پ خ اخری رسید؟
-
[img][img]باز من قیافه تو رو دیدم
-
یه چیزی از حاد اونور تر
بیماری مثل ام اس یا وبا و..... نیست
چطور بگم بیماریش پسرونست میدونی چی میگم؟
-
اهوم اخه یه بیماریه داره که......
ای خدا چرا من بدشانسم همش یه مشکلی هست
-
[img]امدممممممممممم خاله
افلین قصه نخور منم این چند روز همش با مسعود حرص خوردم