You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
قیافش مظلومه خوشم میاد مثل خودم:دی
قیافه من خشنه شبیهه اوتار قبلی که ونسا بود هستم
چه خفرا؟
-
خواهش میکنم جیگرم
ممنون خوفم شما خوفی؟
مرسی دوسش داری
-
[IMG]
عزیزم بیا ناهار بخوریم
-
ببخشید عسیسم من یه دفعه رفتم
شب بخیر خوب بخوابی بوسسسس
-
سهلام اقا بالاسر خوفم
تو چطوریایی
-
تکی سهلام چی شده؟چرا اینجوری شدی؟
میشه منم بدونم
-
شب بخیر عسیسم خوابای گل گلی ببینی
بوسسسسس شماهم خیلی مواظب خودت باش
بای
-
-
نه گلیه نتنی ها دلم میشکنه
بخور خیلی خوفه
ببخش من سرعتم پایینه
-
امروز یکیشون شکست گریهههههههههه
خو شتلات خوشمزست من چیکار کنم
-
فقط دوتا دونه
چند تیکه هم از یه شتلات بسته ای
یه دفعه فکر نکنی تپلم ها
-
اره اتفاقا پوست شکلاتمم دورمن[img] نمیدونم فکر کنم گرم بوده ما خونمون اپارتمانیه خبر ندارم از هوای بیرون
-
منم سلامتی امروز همش خونه بودم
پای لپ تاپ چند روز دیگه باید عینک ته استکانی بزنم
اخیششششششش چه دادو بیدادی میکردن
-
منم سلامتی امروز همش خونه بودم
پای لپ تاپ چند روز دیگه باید عینک ته استکانی بزنم
اخیششششششش چه دادو بیدادی میکردن
-
همش بخاطر بهیه زیاد روی میکنه
نمیدونم کی میخواد بزرگ بشه
چه خبرا
-
همسر دیدی چه اشوبی به پا شد
حوصله اسپم رو ندارم
-
[img][img]
واییییییییییی میسیییییییییییییییییییییییییییییی خیلی دوسقشون دارم
-
بای بای
مواظب خودت باش بوسسسسس
-
بابابزرگ سهلام
چی شده؟بچه ها چی میگن؟
-
چه خبرههههههه
ای بابا بابابزرگم چش شده
فردا شب عروسی من بود ها