نتایح جستجو

  1. C

    #& طرفداران بارسلونا &#

    ببخشید یکم دیر اومدم ولی .... شـــــــــــــــیش شـــــــــــــــیش شـــــــــــــــیش تایی یا
  2. C

    سلام کادو رو باز کردم خوردم یه آبم روش دیگه فایده نداره برو یه فکر دیگه بکن :razz: تازه از قدیم...

    سلام کادو رو باز کردم خوردم یه آبم روش دیگه فایده نداره برو یه فکر دیگه بکن :razz: تازه از قدیم هم گفتن جنس داده شده پس داده نمی شود:smile:
  3. C

    شهید مورد علاقه تو کیه؟+عکس

    لبخند عشق در واپسین لحظات وداع لبخند عشق در واپسین لحظات وداع لبخند عشق در واپسین لحظات وداع هرچی فکر کردم درباره این شهیدچی بنویسم دیدم هیچ چیز بهتر ازدستخط خود شهید نیست: شهیدمحمدرضا حقیقی که شعر حضرت حافظ را اینگونه نوشته بود: روز مرگم نفسی وعده دیدار بده وانگهم تابلحدخرم...
  4. C

    به به ملودی خانم رسیدن بخیر گفتم مارو فراموش کردی خوبی؟خوش گذشت مارو نمی دیدی تولد من نبود تولد...

    به به ملودی خانم رسیدن بخیر گفتم مارو فراموش کردی خوبی؟خوش گذشت مارو نمی دیدی تولد من نبود تولد باران بود (چرا حدس زذی تولد من بوده؟)
  5. C

    شهید مورد علاقه تو کیه؟+عکس

    بچه دستتون درد نکنه عجت تاپیک پر باری شده ایشالا همین جوری ادامه بدین از همتون ممنون
  6. C

    سلام خیلی ممنون که منو دعوت کردی اگه بتون حتما می یام

    سلام خیلی ممنون که منو دعوت کردی اگه بتون حتما می یام
  7. C

    سلام خوبی؟؟ دقت نکرده بودم حالا باید موقع امتحانا ساعت 5 از خواب بیدار بشیم این رئیس جدیده جو...

    سلام خوبی؟؟ دقت نکرده بودم حالا باید موقع امتحانا ساعت 5 از خواب بیدار بشیم این رئیس جدیده جو گیر شده یکم بگذره عادت میکنه زیاد سخت نگیر
  8. C

    محتویات کیف دختر خانم ها

  9. C

    سلام اتراد جان خوبی عزیز ؟؟؟؟ دلم برات تنگیده چرا هر وقت من هستم تو نیستی هر تو هستی من...

    سلام اتراد جان خوبی عزیز ؟؟؟؟ دلم برات تنگیده چرا هر وقت من هستم تو نیستی هر تو هستی من نیستم!!!!! قرار بود منو ببری نهظط:d
  10. C

    واحد شهریار_شهر قدس

    باهوش قرار نیست که هرکی از هر رشته ای بره پیش جانی ایشون مهندسی شیمی هستن گروهشون فرق میکنه:biggrin:
  11. C

    علیک سلااااااااااااااااااااااااااااام عجب اواتار قشنگی خیلی خیلی قشنگه

    علیک سلااااااااااااااااااااااااااااام عجب اواتار قشنگی خیلی خیلی قشنگه
  12. C

    ** علی آقای 1900 تولدت مبارک داداشی**

    علی جان ببخشید یکم دیر منم تبریک میگم تولدتو امیدوارم در زندگی موفق پیروز باشی
  13. C

    واحد شهریار_شهر قدس

    خب من علم غیب ندارم چی داری از تو کیفت در میاری حدس زدم سوئيچ باشه:biggrin:
  14. C

    سلام به سایت خوش اومدی دوستی با شما برای من افتخار هست شما تو دانشگاه شهر قدس هستی؟ ترم چندی؟

    سلام به سایت خوش اومدی دوستی با شما برای من افتخار هست شما تو دانشگاه شهر قدس هستی؟ ترم چندی؟
  15. C

    واحد شهریار_شهر قدس

    چرا شما که هستی خوب نگاه کن اون که داره میره سمت پارکینگو می بینی دستش تو کیفش داره دنبال سویچش میگیرده:D:biggrin::biggrin:
  16. C

    واحد شهریار_شهر قدس

    اینم تقدیم به بچه های گل دانشگاهمون عکس ماهواره ای از دانشگاه
بالا