نتایح جستجو

  1. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    نفـــــــــــر اول؟:biggrin: مگه این آکادمی معماریا میزارن؟والا. :neutral: امید من پارسال خیلی اعتماد به نفسم بالا بود فقط یه کتاب خوندم اونم کتاب یگانه. قول نمیدم نفر اول شم اما قول میدم زیر 50بشم:lol:
  2. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    ایشالا . حتــــــــــــما:biggrin:
  3. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    آره شروعم کردم. فعلا روزی یه مبحث ریاضی بعدشم هندسه و بعدش کتابای هنرستان. این برنامه ی مهرماهمه:thumbsup2:
  4. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    همون خوبی یا نه هس اوهوم گفتم که غیر از خواسته ی خودم مجبور هم هستم:confused:
  5. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    lمگه روزای دیگه خبری بود؟ :-؟ چطوری یا نه؟
  6. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    سلام کســــــی نیـــــــــــس؟
  7. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    نساک جان واسه ی هر انتقالی یا مهمان شدن باید یه ترم رو حتما تو یونی خودت باشی. مهمان دائم امکان نداره حداکثر 3ماه میشه مهمان شد. مطمئنم عزیزم
  8. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    اینکه بحث نداره بچه های اینجا همه وضعشون توپه . بچه ها برین گرونترین لپ تاپ رو بخرین همون خوبه
  9. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    با قلم نوری میکشن البته با ماوس و اسکنر هم میشه کشید. باید طراحیت خوب باشه و بتونی سایه و نرپردازیو کار کنی
  10. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    اولین زن ایرانی متخصص نقاشی دیجیتال کمکش کرده. اگه یاد گرفتم میام باشگاه آموزش میدم;)
  11. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    دوستم کشیده . با قلم نوری. منم میخوام یاد بگیرم کسی نیس راهنماییم کنه
  12. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    بابـــــــا مهندسا یخورده ماروهم تحویل بگیرین. ماهم یروزی مهندس میشیم .:دی کسی اینجا نقاشی دیجیتالی بلده؟
  13. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    با این وسعت پنجره خیلی زود سایه شده. درصورتی که انعکاس نور از سقف به کف رو هم باید در نظر داشت
  14. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    سلام. نور از کدوم طرف تابیده؟
  15. سایه خانم

    فستیوال خوشگلا

    حیف که داداش ندارم
بالا