نتایح جستجو

  1. سایه خانم

    رفع اشکال مربوط به:3DMAX

    کسی اینجا setup 3d max 2010رو داره که لطف کنه ایمیل کنه؟
  2. سایه خانم

    مشاوره آزمون کاردانی به کارشناسی

    راسش نمیدونم هنوز . گیج شدم. پارسال یگانه میخوندم. مبانیش خوب بود فنش بد بود. تا قبل آذر سراغ منبع خاصی نمیرم. فعلا که دارم ریاضی میخونم. بعدشم هندسه دبیرستان. بعدم کتابای هنرستان.میخوام تو این 3ماه پایمو قوی کنم. اما نگران منبع فن هم هستم. گیج شدم . هرکی یچیزی میگه:confused:
  3. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    کمــــــک کمــــــک کسی اینجا setup 3d max 2010رو داره که لطف کنه ایمیل کنه؟:confused:
  4. سایه خانم

    مشاوره آزمون کاردانی به کارشناسی

    عزیزم من تا اینجا نشنیدم بگن ریاضی رو از پارسه خونده باشن. اکثرا گفتن مدرسان
  5. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    چه عجـب مینا خانم. مینا مگه تو کلاس نداری؟:eek:
  6. سایه خانم

    بله چطــــــــــــــور؟

    بله چطــــــــــــــور؟
  7. سایه خانم

    اگه دوباره جنگ بشه...میای واسه دفاع از...

    منکه دخترم اما اگه پسر بودم بخاطر خانوادم میرفتم
  8. سایه خانم

    اگه دوباره جنگ بشه...میای واسه دفاع از...

    نمیرم. فقط میشینم نگاه میکنم کسایی که تو نظام خوردن به بهانه ی اینکه شــــــاید برن دفاع از کشور، میرن یا نه؟
  9. سایه خانم

    مشاوره آزمون کاردانی به کارشناسی

    منم گسترش خوندم ازش راضیم
  10. سایه خانم

    مشاوره آزمون کاردانی به کارشناسی

    سلام عزیزم مرسی از حضورت. منم تو ریاضی خنگــــــــم :دی اما ریاضی رو باید خیلی تمرین کرد تا دست آدم راه بیفته. من از کتاب نهاد رهبری راضی نبودم. اما خوب برای معارف بهتره حداقل از روی 2تا منبع بخونیم. چون توی کنکور خیلی سوالارو میپیجونن. من خودم قصد دارم هم سمت بخونم هم نهاد;)
  11. سایه خانم

    منم تبریک میگـــــــــــم . ایشالا شماهم دربیای:D

    منم تبریک میگـــــــــــم . ایشالا شماهم دربیای:D
  12. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    سلام مرسی اما هنوز خیلی مشکل داره. چون با ماوس کار میکنم.هنوز قلم نوری ندارم
  13. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    بچه ها این اولین کار نقاشی دیجیتالمه. نظر بدین ، انتقاد کنین.خوشحال میشم
  14. سایه خانم

    مشاوره آزمون کاردانی به کارشناسی

    ندا جان سر فصلهای کنکور: عمومی: زبان، ادبیات،معارف. اختصاصی: ریاضی، هندسه، فن ساختمان(ایستایی-عناصر-تنظیم- شناخت مواد-متره- ترسیم فنی) مبانی(مبانی نظری معماری- تاریخ- پرسپکتیو) درمورد چیزایی که مطمئنم فقط میتونم راهنمایی کنم. تاریخ :کتاب آقای یگانه تنظیم: یگانه مبانی: یگانه و کتاب مبانی...
  15. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    ممنون بابا جون:دی خوب دیگه من میرم نهار خوشحال شدم از دیدنتون فعلا;)
  16. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    تو دعا کن برم. قول میدم در اختیارت بزارم:D
  17. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    سلام .بسم الله پاشین بریم.منکه حرفی ندارم. عینک دودیتو بزن:cool: شیک شیم
  18. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    کی گفته عشقمه؟ اما اینجاروهم دوس ندارم میبینی توروخدا؟ خارجیا واسه رشد کردن میرن منحتن، نیویورک... ما واسه رشد باید بریم تهران. من تهرانو فقط بخاطر امکانات بیشترش دوس دارم. خدا بطلبه بریم اسپانیا:دی
بالا