یک روانپزشک گفت: افسردگی در دختران از سنین بلوغ نمایان میشود و طبق برآوردها، افسردگی در دختران جوان و نوجوان تقریبا دو برابر بیشتر از پسران در این سن است. دکتر اشرف تشکری در گفتوگو با (ایسنا) ، اظهار کرد: از دلایل این افسردگی میتوان به تغییرات فیزیولوژیک بدن در دوران بلوغ اشاره کرد...