سعید درباره بروس درس صحبت کنا وگرنه من میدونم با تو[IMG][IMG]
اخراس ولی گفتم بیاد اولا ببینم چی میشه حالا!ایشالله که خیره:D:surprised::surprised::eek::biggrin:
نه بابا ناراحتی چیه
بله دیگه کلی پیام داره پسرم باید جوابشونو بده:biggrin::biggrin::D
من از دست میلی جماعت همشهری هرگز ناراحت نمیشم:gol:
حالا نمیخواد همیشه اول سربزنی ولی گاهی یه پیام بده که بدونم هنوز در یاد ها هستم:gol: