نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    مگه آدام نيستي تو!!!!!!!!به خودت نگير اگه ميگن نيستي:)

    مگه آدام نيستي تو!!!!!!!!به خودت نگير اگه ميگن نيستي:)
  2. sahar-architect

    سلام من که منظورتونو نفهمیدم!یعنی چی از طرف من درخواست بدین:confused:

    سلام من که منظورتونو نفهمیدم!یعنی چی از طرف من درخواست بدین:confused:
  3. sahar-architect

    میدونم داداش گلم منم نظر شخصیمو گفتم وگرنه منظور دیگه ای نداشتم:gol:

    میدونم داداش گلم منم نظر شخصیمو گفتم وگرنه منظور دیگه ای نداشتم:gol:
  4. sahar-architect

    خواهش میکینم گفتم ایراد بگیرم بخندیم به یاد قدیما:D:biggrin::biggrin: تو دیگه چرا حواست...

    خواهش میکینم گفتم ایراد بگیرم بخندیم به یاد قدیما:D:biggrin::biggrin: تو دیگه چرا حواست نیست!!!!!!!!!!!؟
  5. sahar-architect

    اوارتار خودته خب! ولی من خوشم نیومد این همه عکس درست حسابی اینو گذاشتی واسه اوارتار! البته مهم...

    اوارتار خودته خب! ولی من خوشم نیومد این همه عکس درست حسابی اینو گذاشتی واسه اوارتار! البته مهم نظر خودته
  6. sahar-architect

    علیک![IMG] والا جوب که نه اما خوبم!

    علیک![IMG] والا جوب که نه اما خوبم!
  7. sahar-architect

    [IMG]

    [IMG]
  8. sahar-architect

    کف کردن که چی بگم "هرروز بهتر از دیروز"مثال بارز اوارتارای اخیر توئه !

    کف کردن که چی بگم "هرروز بهتر از دیروز"مثال بارز اوارتارای اخیر توئه !
  9. sahar-architect

    ما بیشتر اظهار خوشحالی مینماییم :gol::gol: موفق باشی بهنام:gol:

    ما بیشتر اظهار خوشحالی مینماییم :gol::gol: موفق باشی بهنام:gol:
  10. sahar-architect

    بهنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام کوجایی پس!دیگه زیادی شریف شدیا!

    بهنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام کوجایی پس!دیگه زیادی شریف شدیا!
  11. sahar-architect

    سلام اله جان خوبی خانوم؟معلومه سرت حسابی گرمه که اینورا نمیایی

    سلام اله جان خوبی خانوم؟معلومه سرت حسابی گرمه که اینورا نمیایی
  12. sahar-architect

    [IMG]دوروب گئلیسن باشگاها بیدا پیام دا گویموسان! من سنی فقط گوروم دا!میتینگه د گئلمیسن کی[IMG]

    [IMG]دوروب گئلیسن باشگاها بیدا پیام دا گویموسان! من سنی فقط گوروم دا!میتینگه د گئلمیسن کی[IMG]
  13. sahar-architect

    سلام رهاجون ممنون شعر قشنگیه:heart::gol:

    سلام رهاجون ممنون شعر قشنگیه:heart::gol:
  14. sahar-architect

    سلام ممنون بابت شعر فوق العادتون سیاهی اسمون سعید هم عوارض همون شبهای بارانیشه!

    سلام ممنون بابت شعر فوق العادتون سیاهی اسمون سعید هم عوارض همون شبهای بارانیشه!
  15. sahar-architect

    سلام میلاد بابا اوارتاااااااااااااااااااااااااار!!!!!!!!!!!!!!!! تو این هوا خجسته میزنیا!!!!!!!!!!!

    سلام میلاد بابا اوارتاااااااااااااااااااااااااار!!!!!!!!!!!!!!!! تو این هوا خجسته میزنیا!!!!!!!!!!!
  16. sahar-architect

    خداحافظ میلاد موفق و شاد باشی:gol:

    خداحافظ میلاد موفق و شاد باشی:gol:
  17. sahar-architect

    بروس راضیه:biggrin: من دارم میرم خداحافظ:gol:

    بروس راضیه:biggrin: من دارم میرم خداحافظ:gol:
  18. sahar-architect

    میلاد خیر سرت عکس گذاشته بودی چی شد این کشتیه پس!

    میلاد خیر سرت عکس گذاشته بودی چی شد این کشتیه پس!
  19. sahar-architect

    نه چندان هم خوشم نیومده ولی دلم براش میسوزه خیلی وقته تو صفه[IMG]

    نه چندان هم خوشم نیومده ولی دلم براش میسوزه خیلی وقته تو صفه[IMG]
  20. sahar-architect

    :biggrin::biggrin::biggrin: :gol::gol::gol:

    :biggrin::biggrin::biggrin: :gol::gol::gol:
بالا