You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
مگه آدام نيستي تو!!!!!!!!به خودت نگير اگه ميگن نيستي:)
-
سلام
من که منظورتونو نفهمیدم!یعنی چی از طرف من درخواست بدین:confused:
-
میدونم داداش گلم
منم نظر شخصیمو گفتم وگرنه منظور دیگه ای نداشتم:gol:
-
خواهش میکینم
گفتم ایراد بگیرم بخندیم به یاد قدیما:D:biggrin::biggrin:
تو دیگه چرا حواست نیست!!!!!!!!!!!؟
-
اوارتار خودته خب!
ولی من خوشم نیومد این همه عکس درست حسابی اینو گذاشتی واسه اوارتار!
البته مهم نظر خودته
-
علیک![IMG]
والا جوب که نه اما خوبم!
-
-
کف کردن که چی بگم
"هرروز بهتر از دیروز"مثال بارز اوارتارای اخیر توئه !
-
ما بیشتر اظهار خوشحالی مینماییم :gol::gol:
موفق باشی بهنام:gol:
-
بهنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
کوجایی پس!دیگه زیادی شریف شدیا!
-
سلام اله جان
خوبی خانوم؟معلومه سرت حسابی گرمه که اینورا نمیایی
-
[IMG]دوروب گئلیسن باشگاها بیدا پیام دا گویموسان!
من سنی فقط گوروم دا!میتینگه د گئلمیسن کی[IMG]
-
سلام رهاجون
ممنون شعر قشنگیه:heart::gol:
-
سلام
ممنون بابت شعر فوق العادتون
سیاهی اسمون سعید هم عوارض همون شبهای بارانیشه!
-
سلام میلاد
بابا اوارتاااااااااااااااااااااااااار!!!!!!!!!!!!!!!!
تو این هوا خجسته میزنیا!!!!!!!!!!!
-
خداحافظ میلاد
موفق و شاد باشی:gol:
-
بروس راضیه:biggrin:
من دارم میرم خداحافظ:gol:
-
میلاد خیر سرت عکس گذاشته بودی چی شد این کشتیه پس!
-
نه چندان هم خوشم نیومده ولی دلم براش میسوزه خیلی وقته تو صفه[IMG]
-
:biggrin::biggrin::biggrin:
:gol::gol::gol: