You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
-
-
-
خدا رو شکر
نه والا من که هستم
البته ائله منه دیئللر سحر خیری:D:biggrin:[IMG]
-
سلام مرسی شما خوبین چه خبرا؟[IMG]
-
سیلام میلی!!!!!!!!!!!!!!
مرسی بابت عکسا[IMG]
[IMG]
-
سنین سیستماتئنان یاغئر مسخره ائلماخ[IMG]
-
سلام سنی گوروم .......
گلیسن بورا بیدا پیام دا وئرمیسن دااا
سنی گورم دا من!
-
-
مباركههههههههههههههههههه[IMG][IMG]ولي گلدش نبلدي منو چرا؟
-
قربانت بچسبانم مرمر
چراغتو روشن كردي مرمري!
دلما نيز تنگيده بود بسيااااار
-
-
نه بابا به قيافه من مياد كسي رو مسخره كنم اخه
كجا رفتي
يا خدا شروع شد[IMG]
-
ممنون خوبم
حالا كيه كه واسه خودش پيام ميذاره؟!!!!!!!!![IMG][IMG]
-
ممنون
عكس قشنگيه
[IMG]
سلام خوبي؟
-
تو كه ديگه از دست رفتي[IMG]
ممنون خوبم خوبن
-
-
من سالمم کمی تا قسمتی البته
سرما رو که میتینگ5ام خوردم الان تو نقاهتم
من رفتم خداحافظ
شاد باشی
-
گفتی که گفتی دوباره گفتنش ضرری نداره که
خبر سلامتی دوستان:D