با گفتن یا مهدی یا مهدی امام زمان نمیاد! به نظرم خیلی وقته که امام زمان باید میومده اما نیومده. چرا؟ باید اول ت دلمون ایشون رو ظهور بدیم. ما صبر کردیم ایشون ظهور کنند و جهان رو پر از نیکی و صلح آرامش کنن؛ در صورتی که باید مقدمات کار رو ما فراهم کنیم بعد ایشون بیاین. نگین مقدماتو مهیا کردین که...