نتایح جستجو

  1. parastoo kh

    چرا در مسایل حقوقی مردان ارجعیت دارن؟

    شما ار بدوتولد که معنیشو بلد نبودی یکی واست روشن کرده چه اشکال داره ما از دانسته های شما استفاده کنیم؟ ممنون
  2. parastoo kh

    چرا در مسایل حقوقی مردان ارجعیت دارن؟

    من میگم مگه خدا عادل خدا دانا خدا قادر و..... چرا هیچ دلیلی برای اثبات این حکمش نیست
  3. parastoo kh

    چرا در مسایل حقوقی مردان ارجعیت دارن؟

    دوستان خواهشن بحث رو دنبال کنید وارد مسایل خصوصی نشید
  4. parastoo kh

    چرا در مسایل حقوقی مردان ارجعیت دارن؟

    چه ربطی داره توی شرایطی به مادر هم میرسه
  5. parastoo kh

    چرا در مسایل حقوقی مردان ارجعیت دارن؟

    ما از صبح داریم دنبال این غیطه میگردیم تمامه اطاقو سمپاسی کردیم ولی انگار هنوز هستش:D
  6. parastoo kh

    چرا در مسایل حقوقی مردان ارجعیت دارن؟

    یعنی ایران به این بزرگی این همه جمعیت حدشو کسی نمیدونه
  7. parastoo kh

    چرا در مسایل حقوقی مردان ارجعیت دارن؟

    مشروب حرامه چون تعادل انسان رو بهم میریزه ادم مست دیدی؟ واسه معده مثل یه سم هست توی کشورای دیگه افراد زیز 18سال حق خوردن ندارن
  8. parastoo kh

    چرا در مسایل حقوقی مردان ارجعیت دارن؟

    بلی اگر اشخاصی بودن که بجای اینکه ادعای تسلیم امر خدا کنن واقعا تسلیم بودن این چیزا رو نمیدیدیم کسی هست مسئله رو واسه من روشن کنه با منطق؟
  9. parastoo kh

    چرا در مسایل حقوقی مردان ارجعیت دارن؟

    شما هم اقایی؟ای بابا من بین شما گیر کردم بله خانوما خیلی خودشون رو درگیر عشق به جنس مخالف(همسر یا نامزد) میکنن ولی من بازم میگم قضاوت با احساسات فرق میکنه
  10. parastoo kh

    چرا در مسایل حقوقی مردان ارجعیت دارن؟

    اول متشکرم پس انصاف کجا رفته؟معرفت اقایون کجاست؟
  11. parastoo kh

    چرا در مسایل حقوقی مردان ارجعیت دارن؟

    اگه خدا(دانا) این حکمو داده حتما دلیلشو گفته شما تسلیم امر خدا هستی بدون هیچ دلیلی قبول کردی؟
  12. parastoo kh

    چرا در مسایل حقوقی مردان ارجعیت دارن؟

    ها؟ من این تاپیکو زدم که موضوع روشن بشه ولی شما همش میگی سو استفاده جنسی یعنی شما فقط از این بعد نگاه میکنید؟
  13. parastoo kh

    چرا در مسایل حقوقی مردان ارجعیت دارن؟

    شما برو بپرس کدوم قاضی زن این کارو میکنه قضاوت قضاوته احساسات احساساته چرا این دو رو با هم قاطی میکنید؟
  14. parastoo kh

    چرا در مسایل حقوقی مردان ارجعیت دارن؟

    واااااا من میگم چرا همش احساسات زنان رو میگید تو میگی..........
  15. parastoo kh

    چرا در مسایل حقوقی مردان ارجعیت دارن؟

    اینم یه مساله دیگه چرا به خانوما به چشم وسیله نگاه میکنید؟ بازم حقوق زن اینجا پایمال میشه
  16. parastoo kh

    چرا در مسایل حقوقی مردان ارجعیت دارن؟

    ولی کشور های عربی هم از ارتش زن استفاده میکنن توی ایران قدیم خودمون هم داشتیم به نظر من اگه قضاوت عادلانه باشه احساسات به چشم نمیاد 1)از مامانت بپرس قبل از انقلاب زنان به سربازی میرفتن 2)جنگ هم که توضیح دادم 3)شما خانوم شاغل ندیدی؟
  17. parastoo kh

    چرا در مسایل حقوقی مردان ارجعیت دارن؟

    یه موضوعی خیلی وقته فکرمو مشغول کرده چرا در مسایل حقوقی اگر یک زن در بالاترین سطح قضایی باشه ولی یک قاضی مرد(کم تجربه تر از قاضی زن) از اون بالاتره اگه بحث احساسات زن باشه پس چرا توی ارتش بعضی از کشورها دارن نیروی زن جذب میکنن و اعتقاد دارن زن ها توی جنگ بهترن ممنون میشم این قضیه رو واسه من روشن...
  18. parastoo kh

    افزایش تعطیلی ها ....

    اونا که پنجشنبه ها تعطیل هستن مثل صنایع فولاد شاید کار پدر شما فنی باشه مسئول دستگاه های شرکته؟
  19. parastoo kh

    افزایش تعطیلی ها ....

    اگه بخاطر هوا تعطیل کنن که کلا تابستون باید خوزستان تعطیل بشه دایی من تو ارشاد کار میکنه تعطیله
بالا