نتایح جستجو

  1. parastoo kh

    الهی پدر ما هم همچنین منم مثل تو از نت همسایه میام میگن دختر کوه ندارد نشان از پدر :دی

    الهی پدر ما هم همچنین منم مثل تو از نت همسایه میام میگن دختر کوه ندارد نشان از پدر :دی
  2. parastoo kh

    سهلاااممممم

    سهلاااممممم
  3. parastoo kh

    تولد پیام عزیز داداشی گلم.P aYa M

    تولدت مبارک اقا پیام امیدوارم به تمام ارزوهات برسی
  4. parastoo kh

    ممنون بابت عکست یگانه جون

    ممنون بابت عکست یگانه جون
  5. parastoo kh

    بلی با ما کاری داشته بیدی؟

    بلی با ما کاری داشته بیدی؟
  6. parastoo kh

    ممنون بابت متن زیبا دلتون واسه من تنگ شده بود مرسیییییی

    ممنون بابت متن زیبا دلتون واسه من تنگ شده بود مرسیییییی
  7. parastoo kh

    ممنون بابت درخواست دوستی

    ممنون بابت درخواست دوستی
  8. parastoo kh

    سلام رضا بله هستم شما یوزرت رو بگو ادد کنم نمیدونم کجا دیدی؟

    سلام رضا بله هستم شما یوزرت رو بگو ادد کنم نمیدونم کجا دیدی؟
  9. parastoo kh

    اولا برو انور اره

    اولا برو انور اره
  10. parastoo kh

    هیچی.....

    هیچی.....
  11. parastoo kh

    :razz::razz::razz::razz:

    :razz::razz::razz::razz:
  12. parastoo kh

    سالروز شکوفاییت مبارک...

    تولدت خاله نیلوووووووووو تولدت مبارک امیدوارم به تمام ارزوهات برسی
  13. parastoo kh

    الان دیدی پدر ؟خوفی؟

    الان دیدی پدر ؟خوفی؟
  14. parastoo kh

    عرض ادب پدر

    عرض ادب پدر
  15. parastoo kh

    عرض ادب پدر

    عرض ادب پدر
  16. parastoo kh

    چرا در مسایل حقوقی مردان ارجعیت دارن؟

    اره شلاق زن زن دیدم یکی نیست در خیلی موارد ادم درک میکنه که لازم نیست با احساسات قضاوت کنه
  17. parastoo kh

    چرا در مسایل حقوقی مردان ارجعیت دارن؟

    ممنون شما جریان این ببر ماده رو شنیدی که وقتی میخواد فرزندش رو نجات بده قوی تر میشه یعنی با تمام قوا میجنگه ما رو بزارن خوی حیوانی ما از حیون هم بیشتر میشه
  18. parastoo kh

    باش روز خوش

    باش روز خوش
  19. parastoo kh

    اگه اینجا بود........ خودش تو اون سایتست که نتونستی عضو بشی باید بری حرفاشو بخونی

    اگه اینجا بود........ خودش تو اون سایتست که نتونستی عضو بشی باید بری حرفاشو بخونی
  20. parastoo kh

    شما اقایون هیچوقت منطق رو نمیفهمید همه چیز رو به مسخره میگیرید حالا من به پسر داییم چی بگم قرار...

    شما اقایون هیچوقت منطق رو نمیفهمید همه چیز رو به مسخره میگیرید حالا من به پسر داییم چی بگم قرار بود واسش اینو توضیح بدم
بالا