ماهواره؟اونا مگه ارزش دیدن دارن؟ در ضمن ما چند ماهه ماهواره خرابه وصلش نکردیم تازه فهمیدم برنامه ایران خودمون بهترن مخصوصا ماه رمضان
بهتره چشماتون رو باز کنید بعد قضاوت کنید
اصلا طرز برخوردتون درست نیست به عنوان یه ادم وطن پرست
مادر دو هفته شده
کجایی شما اینجا کسایی منتظرتن واسشون یه عالمه سوال واسشون پیش امده
امیدوارم هرچه زودتر حضور گرمت رو اینجا احساس کنم
بوووسسسس واسه مامانی
salam agha mehdi man eyd ro feghat bekhater eyd fetr bodanesh tabrik goftam va hich janbe digeye nadasht manam aryaye hastam hes mikonam darid kenaye arab bodan be man mizanid man ahvazi hastam vali arab nistam
ولی شیطان وجود خارجی نداره نمیدونم چرا همه فکر میکنن شیطان جسم داره و هست
یه چیزیه درون انسان مثل نفس یا همون نفسه ما ادما اصولا عادت کردیم تقصیر بندازیم گردن کسی دیگه
بحث قشنگیه شب میام واسه ادامه الان باید برم جایی