سلام!
1- چند سالته؟:D(مامان بزرگ:دی)
2- تو چرا همش تو این باشگاه تلپی؟:razz:
3- تو اون عکس که اونروز تو پروفم گذاشتی چرا زانو زده بودی؟:w02:
4- چه جور آدمی هستی؟( از بین این گزینه ها بگو: عصبی/ خودخواه/ حسود / پرخاشگر):w29:
5- تا حالا به چند درصد ارزوهات رسیدی؟(توضیح دهید):w34:
6- گرمته؟ خو چرا...