عمو جان فکر نکنم کسی به اندازه من سربه سر مدیرا گذاشته و اذیتشون کرده باشه
باشخص ادمین یا آقا رضا درگیر شدم ولی میخوام بگم که این ذهنیت منفی رو بزاریم کنار
درسته مدیرتشون نقص داره ولی نباید باهاشون مستقیم درگیر شد و تمرکزشون رو به هم زد و یا باعث بوحود آمدن تشنج در باشگاه شد
تا انجا که میتونیم...