عالي بود فروغ جان..
ميدوني چقدر شده من ديدم كه نيروهاي خودي درگير شدن با هم؟!
ميدوني سر چي؟!
سر اينكه يك گروه فرمانده اش زالو بوده كثافت و گروه ديگه فرمانده اش پاكدل بوده..
وقتي درگيري ميشده گروه پاك دخالت نميكرده و وقتي كثيفي گروه ديگر را ميديده چه بسا با اون گروه درگير ميشده!!
حتي توي اين چند...