سلام دوست خوبم..
برادر اقاي هاشمي توي اين مصاحبه ي اخريش يك حرف جالبي زده بود كه بسيار بنده رو به فكر فرو برد..
گفته بود ما نميتونيم با دشمن تفاهم داشته باشيم اما ميتونيم تعامل داشته باشيم!!
اين يك جمله رو داشته باشيد تا انشالله پاسخ صحبتهاتونو بدم..
در مورد كلاهك هاي هسته اي اسرائيل فرمودين..تا...