نتایح جستجو

  1. خيبر

    نه به علي.. من نه طعنه زدم و نه چيز ديگه.. اتفاقا اول جمله ام هم اوردم خوشبختانه چون قران خوني...

    نه به علي.. من نه طعنه زدم و نه چيز ديگه.. اتفاقا اول جمله ام هم اوردم خوشبختانه چون قران خوني بد كه نيست هيچ خوب هم هست.! منتها من به اين دليل گفتم اينكارو بكنم كه بتونيم 4 يا 5 نفري هم رفاقتمون زياد بشه هم بيشتر سهم قران خوني داشته باشيم.. اخه از قديم بوده كه وقتي 4 نفر قران رو تموم ميكنن اخرش...
  2. خيبر

    اين صحبتهاي متال رو از كجا اوردين؟! اينا براي من مثل روز روشنه .. ميدونم..اينا تازه خيلي كوچيكه...

    اين صحبتهاي متال رو از كجا اوردين؟! اينا براي من مثل روز روشنه .. ميدونم..اينا تازه خيلي كوچيكه! ولي شما بگين چه كنيم؟! ميشه طردشون كرد؟!
  3. خيبر

    خوشبختانه اونجا خيلي خواهان زياده و به من يكي كه خيلي كم ميرسه..براي همين خودم اقدام كردم.

    خوشبختانه اونجا خيلي خواهان زياده و به من يكي كه خيلي كم ميرسه..براي همين خودم اقدام كردم.
  4. خيبر

    راستش ما الان 4 نفريم.. هر روز هر جزء رو 4 قسمت ميكنيم و ميخونيم.. دوست دارين از اين به بعد ار...

    راستش ما الان 4 نفريم.. هر روز هر جزء رو 4 قسمت ميكنيم و ميخونيم.. دوست دارين از اين به بعد ار جزء رو 5 قسمت كنيم..
  5. خيبر

    اين توپولوف ها خطرناكن مراقب باشين :| ديدين تاخير داشت سوار نشين :|

    اين توپولوف ها خطرناكن مراقب باشين :| ديدين تاخير داشت سوار نشين :|
  6. خيبر

    :-)) فقط حواست باشه بليط توپولف نگيري.... فوكر بهتره! :دي فقط قبل پرواز سحري هم بخوريا...! :دي

    :-)) فقط حواست باشه بليط توپولف نگيري.... فوكر بهتره! :دي فقط قبل پرواز سحري هم بخوريا...! :دي
  7. خيبر

    اگر تا صبح شد رو چشمم.

    اگر تا صبح شد رو چشمم.
  8. خيبر

    فردا صبح ليست 5 نفرو بهت ميدم..ببين اگر خوب بودن باهاشون حرف ميزنيم.. خوبه؟!

    فردا صبح ليست 5 نفرو بهت ميدم..ببين اگر خوب بودن باهاشون حرف ميزنيم.. خوبه؟!
  9. خيبر

    منظورم lordhellish هست.. بيشتر هستش و خيلي فعاله.

    منظورم lordhellish هست.. بيشتر هستش و خيلي فعاله.
  10. خيبر

    سوزنش گير كرده خب :دي پرواز؟ يا خدا... زميني بري بهتره ها .. :دي

    سوزنش گير كرده خب :دي پرواز؟ يا خدا... زميني بري بهتره ها .. :دي
  11. خيبر

    من فكر ميكنم مهران خوب باشه.. تو كيا رو ميشناسي دائم توي اون تاپيك باشن؟!

    من فكر ميكنم مهران خوب باشه.. تو كيا رو ميشناسي دائم توي اون تاپيك باشن؟!
  12. خيبر

    باشه... اگر همون نبوديد بله 1/4 هر جزء..اولين قسمت فقط.. سعي كنيد سحري هم يادتون نره و دعا هم...

    باشه... اگر همون نبوديد بله 1/4 هر جزء..اولين قسمت فقط.. سعي كنيد سحري هم يادتون نره و دعا هم كنارش..
  13. خيبر

    كوچيك شما..شما خوبي كه؟!

    كوچيك شما..شما خوبي كه؟!
  14. خيبر

    142 تا 146 162 تا 166 182 تا 186 202 تا 206 بسه ديگه تا اونموقع سعي كنين برگردين :دي

    142 تا 146 162 تا 166 182 تا 186 202 تا 206 بسه ديگه تا اونموقع سعي كنين برگردين :دي
  15. خيبر

    صفحات جديد.. 122تا126 127تا 131 132تا 136 137تا 141 التماس دعا

    صفحات جديد.. 122تا126 127تا 131 132تا 136 137تا 141 التماس دعا
  16. خيبر

    صفحات جديد.. 122تا126 127تا 131 132تا 136 137تا 141 التماس دعا

    صفحات جديد.. 122تا126 127تا 131 132تا 136 137تا 141 التماس دعا
  17. خيبر

    قبول باشه.. راستي حالا كه افطار شده ميگم سحري چه غذايي خوردم :دي قرمه سبزي عجب چيزي هم بود :دي...

    قبول باشه.. راستي حالا كه افطار شده ميگم سحري چه غذايي خوردم :دي قرمه سبزي عجب چيزي هم بود :دي :دي حالا بريم سراغ قران.. صفحات جديد.. 122تا126 127تا 131 132تا 136 137تا 141 التماس دعا
بالا