نتایح جستجو

  1. kachal63

    [IMG]

    [IMG]
  2. kachal63

    خو باوشه، مهمون تو!!! :دی

    خو باوشه، مهمون تو!!! :دی
  3. kachal63

    ها؟ نه من نمیام، حالم بد میشه :دی آره بیا خصوصی بگیر

    ها؟ نه من نمیام، حالم بد میشه :دی آره بیا خصوصی بگیر
  4. kachal63

    خو خداروشکر چی بود بازیاش؟ :دی

    خو خداروشکر چی بود بازیاش؟ :دی
  5. kachal63

    سیلام شهر بازی خوش گذشت؟

    سیلام شهر بازی خوش گذشت؟
  6. kachal63

    هاااااااا ؟ من اینو آوردم؟! آقا میشه اینو پس بدی یه کادو دیگه بدم؟ بده دیگه! میگم بده کادومو...

    هاااااااا ؟ من اینو آوردم؟! آقا میشه اینو پس بدی یه کادو دیگه بدم؟ بده دیگه! میگم بده کادومو مریم یه کادو دیگه از طرف من بیار، اینو خودم میخوام :دی شبتون خوش، خدافظ
  7. kachal63

    حرفا میزنیا! باز کن دیگه

    حرفا میزنیا! باز کن دیگه
  8. kachal63

    ما تحویل دادیم دیگه، خودت باید باز کنی خو نیومد دیگه! نهایتش همین بود!! کادوهارو باز کن آقا...

    ما تحویل دادیم دیگه، خودت باید باز کنی خو نیومد دیگه! نهایتش همین بود!! کادوهارو باز کن آقا حمید رضا، میخوام برم لالا
  9. kachal63

    نخیرم نیومد؟ کو که اومد؟

    نخیرم نیومد؟ کو که اومد؟
  10. kachal63

    خو بسه دیگه! کادوهارو باز کنید میخوایم بریم :دی

    خو بسه دیگه! کادوهارو باز کنید میخوایم بریم :دی
  11. kachal63

    [IMG]

    [IMG]
  12. kachal63

    نخیرم نمیاد [IMG] دیدی نیومد؟

    نخیرم نمیاد [IMG] دیدی نیومد؟
  13. kachal63

    خو هر وقت اومد بهش میگم یه فکری واست بکنه چی آوردی از طرفم مریم؟ من؟ بلت نیستم که

    خو هر وقت اومد بهش میگم یه فکری واست بکنه چی آوردی از طرفم مریم؟ من؟ بلت نیستم که
  14. kachal63

    چی به خورد من دادی؟ هان؟!! تازه میخواستم به آجیت بگم واست آستین بالا بزنه ها! آره مریم جونی...

    چی به خورد من دادی؟ هان؟!! تازه میخواستم به آجیت بگم واست آستین بالا بزنه ها! آره مریم جونی مجازه، راحت باش عسیسم
  15. kachal63

    از من کادو نخوایا، من پول ندارم کادو بخرم :دی غذاهاش خوشمزه بود، خودت پختی؟

    از من کادو نخوایا، من پول ندارم کادو بخرم :دی غذاهاش خوشمزه بود، خودت پختی؟
  16. kachal63

    ممنون [IMG]

    ممنون [IMG]
  17. kachal63

    [IMG]

    [IMG]
  18. kachal63

    بودی حالا! شبت بخیر عسیسم، خوب بخوابی بوس بوس

    بودی حالا! شبت بخیر عسیسم، خوب بخوابی بوس بوس
  19. kachal63

    ها، خو اسپم کن حسابی :دی منم که سردرنمیارم چه خفره اونجا، فهلا میرم تالار عسک :دی

    ها، خو اسپم کن حسابی :دی منم که سردرنمیارم چه خفره اونجا، فهلا میرم تالار عسک :دی
  20. kachal63

    خو میوه، شربت، کیک، شام نمیدید؟

    خو میوه، شربت، کیک، شام نمیدید؟
بالا