[IMG] چجوری تونستی حمل کنی بی موبایلیو؟
ها، خو جمعه عقد نوه عمومه، باغم باغ دختر عمومه، کار داشتن دیگه، نرفتن
نه هیچ اتفاقی نیفتاده :d
تو هم که همش کار داری، از کجا میاری این همه کار؟
:دی
منم هیچی، گوشیتو چرا نبرده بودی؟ نگفتیا [IMG]
منم هیچی، سه شب پشت سر هم مهمونی بودیم [IMG] ، میوه؟ من نرفتم، اونام یه روز رفتن فقط
تموم نشد، نیدونم چرا نرفتن دیگه، سرشون گرم شده یادشون رفته :d
تو چرا نرفتی؟
ااااااا این شکلکو من میخواستم بذارم [IMG]
ما که دلمون تمومید دیگه، هیچی نمونده!
همینو بگو، من اونور میخوااااااام [IMG]
اوهوم خوفم، تو خوفی؟ چه خبرا؟
خودت چه کردی با دل من؟ ها؟