نگاه کن ابجی برو روی دریافت شده ها بعد اون پیامت رو که باز نمیشه اون تیکشو بزن بعد بیا پایین صفحه روی انتخواب پیام ها گزینه ی دریافت به صورت text رو بزن با نود پت واست باز میکنه فقط یکی ریزه خواستی کپیش کن تو ورد و فونتشو درشت کن.
از تو پروف هانیه برداشتم :دی