نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    نه چرا حسودي خيلي هم خوشحال شدم كه اينقدر جورين با هم!:gol:الله سيزئ بير بيريزه چؤخ...

    نه چرا حسودي خيلي هم خوشحال شدم كه اينقدر جورين با هم!:gol:الله سيزئ بير بيريزه چؤخ گؤرمسين:smile: ولي منم دلم خواست:biggrin::gol:
  2. sahar-architect

    بخيل دئيروخ كئ!وصل اؤلوز گوراخ نؤلار[IMG]

    بخيل دئيروخ كئ!وصل اؤلوز گوراخ نؤلار[IMG]
  3. sahar-architect

    بو[IMG]نمنه سيدئ دا!

    بو[IMG]نمنه سيدئ دا!
  4. sahar-architect

    هن اخه من خااااا لوطفيه گولورم دئديم گورم سن نجه![IMG]

    هن اخه من خااااا لوطفيه گولورم دئديم گورم سن نجه![IMG]
  5. sahar-architect

    3تفنگداررو ميگم(يكي تو دوتاي ديگه هم سعيدا رو ميگم:biggrin:)

    3تفنگداررو ميگم(يكي تو دوتاي ديگه هم سعيدا رو ميگم:biggrin:)
  6. sahar-architect

    مثلا ميشه با هم آن نشد[IMG]

    مثلا ميشه با هم آن نشد[IMG]
  7. sahar-architect

    همه كار ميشه كرد![IMG]

    همه كار ميشه كرد![IMG]
  8. sahar-architect

    در ضمن سن بولموسن دا ابرسان هارادي هن!

    در ضمن سن بولموسن دا ابرسان هارادي هن!
  9. sahar-architect

    ميگم رفتين به تماسهاي تلفني پي در پي تون جواب بدين[IMG]

    ميگم رفتين به تماسهاي تلفني پي در پي تون جواب بدين[IMG]
  10. sahar-architect

    سلام خوبي؟ شما3تفنگدار چه يهو آن شدين:biggrin:

    سلام خوبي؟ شما3تفنگدار چه يهو آن شدين:biggrin:
  11. sahar-architect

    اره حيف.........

    اره حيف.........
  12. sahar-architect

    سلام ممنون تو چطوري؟ چيكارش داري حاژ سعيدو!!!!!

    سلام ممنون تو چطوري؟ چيكارش داري حاژ سعيدو!!!!!
  13. sahar-architect

    ممنونم خوبم:gol: ما كه هيچي بيكار بيعار ميچرخيم ميگرديم:biggrin: به به!به به!:D دوستان به جاي...

    ممنونم خوبم:gol: ما كه هيچي بيكار بيعار ميچرخيم ميگرديم:biggrin: به به!به به!:D دوستان به جاي ما:gol:
  14. sahar-architect

    :biggrin::biggrin:اشكال نداره من كه فكر كنم اين ترم خودم مودبانه برم حذف واحد كنم:D

    :biggrin::biggrin:اشكال نداره من كه فكر كنم اين ترم خودم مودبانه برم حذف واحد كنم:D
  15. sahar-architect

    نمئنيه گولوسن!!!!!!!

    نمئنيه گولوسن!!!!!!!
  16. sahar-architect

    سيلااااااااااااام بهناااااااااااااااااااام خوبي؟چه ميكني؟درس و مقشا اوضاشون چطوره؟ايمتيحانات چيطورن؟

    سيلااااااااااااام بهناااااااااااااااااااام خوبي؟چه ميكني؟درس و مقشا اوضاشون چطوره؟ايمتيحانات چيطورن؟
  17. sahar-architect

    سلام آقا سعيد خوبين؟حال و احوال؟با درسا چه ميكنين ؟

    سلام آقا سعيد خوبين؟حال و احوال؟با درسا چه ميكنين ؟
  18. sahar-architect

    ممنون واقعا قشنگه اولین روزدبستان بازگرد شادی آن روزهایم بازگرد بازگردای خاطرات کودکی اي...

    ممنون واقعا قشنگه اولین روزدبستان بازگرد شادی آن روزهایم بازگرد بازگردای خاطرات کودکی اي سواربراسبهای چوبکی خاطرات کودکی زیباترند یادگاران کهن ماناترند همکلاسیهای من یادم کنید بازهم درکوچه فریادم کنید درسهای سال اول ساده بود آب رابابابه ساراداده بود کاش هرگز زنگ تفریحی نبود جمع بودن بودو تفریقی...
  19. sahar-architect

    قابلی نداشت

    قابلی نداشت
  20. sahar-architect

    قلبونت:w27:

    قلبونت:w27:
بالا