You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
سلام ميلاد
عيد قربان روتبريك ميگم
با ارزوي شادكامي
-
امير اينو ببينه منو از سقف اويزون ميكنه[IMG][IMG][IMG][IMG]
-
سلام سعید جان پیشاپیش عید قربانو تبریک میگم به خوصوص به جاج خانم وحاج اقا از طرف من تبریک بگو انشا الله دوباره نسیبشون بشه [IMG][IMG]
-
نه عزيزدلم خوبم
قلبونت[IMG][IMG]
خودافيظ[IMG]
-
[IMG]
عيد سعيد قربان رو تبريك ميگم
با ارزوي شادكامي
-
سلام هاديخوبي؟عيد قربان رو تبريك ميگمبا ارزوي شادكامي
-
[IMG]
عيد قربان رو تبريك ميگم صبا جان
با ارزوي شادكامي
-
-
سلام
ممنونم
عيد شما هم مبارك
-
-
نه امابايد اين ترم خودم اقدام كنم:D:biggrin:
-
-
ياخجئ
اؤزي بولور
سنده شكنجه وئرميسن ها بيلسينئن سؤز آلاسان
گئجن آيدئن
-
لطف داري:gol::gol::gol:
شبت خوش:gol:
-
ياخچئ پس
دء سحر پيس وضعده مونتظيرده هاااااا
-
خداييش الان حال ندارم پيدا كنم اپلود كنم واست بعدا ميذارم برات
-
اونم قشنگه ولي من آهنگ"تو يادم دادي"خواجه اميري رو ترجيح ميدم مرگ و زندگي رو گوش ميدم دپرس ميشم[IMG]
-
دئيرم بو الهه به ناواخلار گئلئر ياهوئه!
100دا آف گويموشام بيلئسينه انگار نه انگار
بيدئ دانشسان دئنه منيم پايئمه ساخلاسئن هااااااا
-
نه امير؛خواهشميكنم؛ اين چه حرفيه!:gol:
باشه مگه اينكه تو دعوت كني مارو كه كسي به حساب نمياره:biggrin:
-
ميگم منم اين اهنگي كه واسه اميرفرستادي رو دارم خيلي دوسش دارم