نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    حالا كه اينا رو نوشتيم عمرا رونمايي كنه از خودش:biggrin:

    حالا كه اينا رو نوشتيم عمرا رونمايي كنه از خودش:biggrin:
  2. sahar-architect

    الان پيامئ گورئر اوزون گورسئدر:biggrin:

    الان پيامئ گورئر اوزون گورسئدر:biggrin:
  3. sahar-architect

    والا بد موقعيتيه!

    والا بد موقعيتيه!
  4. sahar-architect

    سلامت اولاسان

    سلامت اولاسان
  5. sahar-architect

    اره دركت ميكنم ولي نگران نباش ايشالله حل ميشه امير

    اره دركت ميكنم ولي نگران نباش ايشالله حل ميشه امير
  6. sahar-architect

    ائله هاميسي[IMG]

    ائله هاميسي[IMG]
  7. sahar-architect

    سلام حالت خوبه ؟ در چه حالي؟

    سلام حالت خوبه ؟ در چه حالي؟
  8. sahar-architect

    ساغولاسان نمازئن قبول[IMG]

    ساغولاسان نمازئن قبول[IMG]
  9. sahar-architect

    سلام ممنون گلم تو چطوري خانوم؟ اوضلع بر وفق مراده؟

    سلام ممنون گلم تو چطوري خانوم؟ اوضلع بر وفق مراده؟
  10. sahar-architect

    [IMG]

    [IMG]
  11. sahar-architect

    [IMG]

    [IMG]
  12. sahar-architect

    سلام خوبین؟ خوش میگذره؟

    سلام خوبین؟ خوش میگذره؟
  13. sahar-architect

    خااااااااااااممممممممم لوطفیه ده سلام یتیر شدیدا[IMG]

    خااااااااااااممممممممم لوطفیه ده سلام یتیر شدیدا[IMG]
  14. sahar-architect

    [IMG][IMG] من گئدیرم دا خدافیظ

    [IMG][IMG] من گئدیرم دا خدافیظ
  15. sahar-architect

    [IMG]یوخ بابا من سنی وئرمارام بالا[IMG] هئش گوجوم ده سنه چاتماز[IMG] بونا گولوروم ولی فرض ائله...

    [IMG]یوخ بابا من سنی وئرمارام بالا[IMG] هئش گوجوم ده سنه چاتماز[IMG] بونا گولوروم ولی فرض ائله صبا یه گولیدیم نینیجادئن بااااااااا:cool:
  16. sahar-architect

    سلااااااااااام نجورسن داداش؟

    سلااااااااااام نجورسن داداش؟
  17. sahar-architect

    [IMG] من نینیم آدئن دییدین اوزوموزدن آد گویمازدوخ

    [IMG] من نینیم آدئن دییدین اوزوموزدن آد گویمازدوخ
  18. sahar-architect

    [IMG] منئ وئرسان سعیییییییییید!!!!!!:mad:یاخچی سنینن کین سنه وئرم:mad: صبا آدین چئخاردان...

    [IMG] منئ وئرسان سعیییییییییید!!!!!!:mad:یاخچی سنینن کین سنه وئرم:mad: صبا آدین چئخاردان ........نمنه؟[IMG]
  19. sahar-architect

    سلام ساغول تو چطوری هادی؟:gol:

    سلام ساغول تو چطوری هادی؟:gol:
  20. sahar-architect

    اااا!!!!!!!!!!گوتولدی او مقاله نویسی!من هله تازا ایستیردیم گئدم یازئلام کیلاسئنا:biggrin...

    اااا!!!!!!!!!!گوتولدی او مقاله نویسی!من هله تازا ایستیردیم گئدم یازئلام کیلاسئنا:biggrin: اا!آدامئن گرح همیشه حوصله سئ اولا خانوم لطفی و امثال خانوم لطفیه!هله بیز نیه دیروخ خانوم لطفی! راحت دیاخ صبا داااا
بالا