منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
خب منم دیشب ساعت 1 خوابیدم صبح ساعت 7 بیدار شدم و تا الانم پلک روی هم نذاشتم
خب منم دیشب ساعت 1 خوابیدم صبح ساعت 7 بیدار شدم و تا الانم پلک روی هم نذاشتم
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 21, 2014
مقصر اینکه سرت بدرد اومده دیگه
مقصر اینکه سرت بدرد اومده دیگه
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 21, 2014
نگو که مقصر منم...........
نگو که مقصر منم...........
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 21, 2014
تلگرافی ج میدی تو چت شده؟
تلگرافی ج میدی تو چت شده؟
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 21, 2014
همچین گفتی بله انگار داری منو دس میندازی:cool:
همچین گفتی بله انگار داری منو دس میندازی:cool:
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 21, 2014
منو مسخره کردی تو؟
منو مسخره کردی تو؟
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 21, 2014
آره چیه بی ادب بله:razz:
آره چیه بی ادب بله:razz:
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 21, 2014
این که چیز مشخص و واضحیه که فرهنگ هر قومی با بقیه قومها فرق داره
این که چیز مشخص و واضحیه که فرهنگ هر قومی با بقیه قومها فرق داره
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 21, 2014
نمیشه.ینی از این بهتر نمیشه در ضمن در مورد مردم استان ما درست صحبت کن. تو که از فرهنگ و خلق و...
نمیشه.ینی از این بهتر نمیشه در ضمن در مورد مردم استان ما درست صحبت کن. تو که از فرهنگ و خلق و خوی مردم استان من هیچی نمیدونی.پس چجوری اونا رو قضاوت میکنی
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 21, 2014
تو که باید خوب بدونی من چه اخلاق گندی دارم:w05:
تو که باید خوب بدونی من چه اخلاق گندی دارم:w05:
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 21, 2014
فسقلی نه من برادر توئم نه تو خواهر من این اولا دش دوما چ جوری میشم:cool:
فسقلی نه من برادر توئم نه تو خواهر من این اولا دش دوما چ جوری میشم:cool:
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 21, 2014
خب بیدار بشه.مگه آدم نصفه شبی نمیره دستشویی:surprised: از اون بهانه ها بودا:cool:
خب بیدار بشه.مگه آدم نصفه شبی نمیره دستشویی:surprised: از اون بهانه ها بودا:cool:
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 21, 2014
باز باز داری بهم دروغ میگی. چشام بسته س ینی چی برو ی آب بزن به صورتت
باز باز داری بهم دروغ میگی. چشام بسته س ینی چی برو ی آب بزن به صورتت
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 21, 2014
دوباره داری دیر ج میدی. اعصاب منو بهم نریز دختر. ب توچه خواهرم از دست من چی میکشه
دوباره داری دیر ج میدی. اعصاب منو بهم نریز دختر. ب توچه خواهرم از دست من چی میکشه
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 21, 2014
نیشتو ببند اون عینکم دربیار که اصن بهت نمیاد:razz:
نیشتو ببند اون عینکم دربیار که اصن بهت نمیاد:razz:
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 21, 2014
چه عیبی داره تیکه کلام به این خوبی والا
چه عیبی داره تیکه کلام به این خوبی والا
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 21, 2014
نصفه شبی نکنه هوس دعوا کردی تو:razz:
نصفه شبی نکنه هوس دعوا کردی تو:razz:
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 21, 2014
اگه میخورد که اینجوری باهام حرف نمیزدی والا:razz:
اگه میخورد که اینجوری باهام حرف نمیزدی والا:razz:
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 21, 2014
نخود و کیشمیششششش من تو رو ب چوب کی سوزوندم هان:razz:
نخود و کیشمیششششش من تو رو ب چوب کی سوزوندم هان:razz:
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 21, 2014
گفتم که نگی نگفتی الان انتخاب با خودته:cool:
گفتم که نگی نگفتی الان انتخاب با خودته:cool:
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 21, 2014
قبلی
1
2
3
4
5
6
7
...
برو به صفحه ی
برو
10
بعدی
اول
قبلی
5 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا