You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
آدم که هر لحظه تعجب نمیکنه.دیدی باز دروغ گفتی:cool:
-
-
اینم مهر تایید که تو داشتی دروغ میگفتی:cool:
-
بالاخره قبول کردی که درووغ گفتی:Ph34r:
-
خب منم اگه دروغام تموم میشد حوصله م سر میرفت:whistle:
-
-
میخوای ثابت میکنم که درغگو هستی:cool:
خودتم خوب میدونی من تا از چیزی مطمئن نباشم اونو ب زبون نمیارم...........
-
چرا هستی خودتم خوب میدونی که هستی:w16:
-
-
بحثو عوض نکن دروغگوی بزرگ:whistle:
-
یکم صداقت داشته باش فسقلی مثه من:whistle:
-
دالی ی خودافظی که میکردی:razz:
-
-
خسته نشدی این همه دروغ گفتی:D
-
ای بابا چرا این لوله ظرفشویی گرفته:D
-
چون نمیتونی منظورتو برسونی دروغ میگی:eek:
-
اعصاب نداریا.سر ب سرت نمیزارم.
هر وقت حال و حوصله داشتی میرسم خدمتتون
-
آها چون دوستای صمیمیت نمیان دروغ میگی:biggrin:
-
نه والا الان داشتم نیگا میکردم کدوم یکی از دوستام چراغش روشنه برم سرب سرش بذارم دیدم چراغ تو روشنه.گفتم یکم سر ب سرت بذارم:D
-
منظورتو متوجه نمیشم.
چون با کسی صمیمی نیستی دروغ میگی:surprised: