دور از جون
اینجوری که من بیشتر دعوات میکنم.اونجوری میگم رفته دنبال کشیدن پلانش.ولی اینجوری که آخرین فعالیت ی دقه پیش باشه ولی دیر جوابمو بدی اعصابم بهم میریزه:cool:
اون که بله ولی اگه فعالیتی نداشته باشی که آخرین فعالیتت ی دقه پیش نمیشه.
مگه اینکه ی خط بکشی بیای باشگاه یه رفرش بزنی که فک کنم همچین کاری یخورده از عقلانیت بدروره:razz: