ولی من میرم تو چشماشون زل می زنم...می گم این مدت به خاطر شما و آرمانتون همه مدل حرف شنیدم!! تو حقیقت تو مجاز...هرچی کشیدم به عشق لبخند خدا بوده...وگرنه مریض نیستم این همه تیکه ی فامیل و خانواده و حرفای اینجارو تحمل کنم!!
فکر می کردم اینجا میشه حرف زد...ولی فکر نمی کردم اگه حرفاتم باور کنن خودت...