آره...
میگم بیا تو تالار هنر تاپیک بزنیم اینارو معرفی کنیم!!!
بعد کسی خوشش نیاد...استقبال نشه...ضایع شیم!
بعد میشم:"کاربر فسیلِ تالارِ هنر"!!
[img]
معرفی: بچه های دانشگاه هنرهای زیبا!!
چون نامحسوسین من متوجه نیستم که هستین یا نه!!
ولی اگه هستین فعلا جواب اینو بدین تا من ببینم چجوری نظر بدم!!
آیا به نظرِ شما: خاتمی=طالقانی؟!(جای=علامتِ تقریب هم میشه گذاشت)