جنگ نعمت بود چون ما بعدش سامان گرفتیم،فهمیدیم باید چی کار کنیم تا قبل جنگ کشور ب صورت شناور اداره میشد ولی بعدش نیروهامون سامان گرفتن مرزامون تقویت شدن ما تو وضع بدی بودیم قبلش.در ضمن از لحاظ احساسی جنگ تاثیر زیادی گذاشت،اسطوره هایی ک اون موقع بوجود اومدن مردم قویتر از قبل کردن،شهادت اونا...