نتایح جستجو

  1. افرین..خیلی زرنگی... موفق باشی

    افرین..خیلی زرنگی... موفق باشی
  2. سلام نه متاسفانه...کامل نیستن هنوز... خوبین شما؟؟

    سلام نه متاسفانه...کامل نیستن هنوز... خوبین شما؟؟
  3. شما با کار کردن همسرتون (خانم)موافقید یا خیر؟چرا؟

    فک نمیکردم دوست داشته باشی خانومت خونه دار باشه!!!! منم موافقم که کار کنه...اونم حق کار کردن داره دیگه.....دیگه نیازی نیست منم کار کنم!!:biggrin:
  4. رد پای احساس ...

    درخت با جنگل سخن می گوید علف با صحرا ستاره با کهکشان و من با تو سخن می گویم نامت را به من بگو دستت را به من بده حرفت را به من بگو قلبت را به من بده من ریشه های تو را دریافته ام و با لبانت برای همه لبها سخن گفته ام و دستهایت با دستان من آشناست در خلوت روشن با تو گریسته ام برای...
  5. دل نامه یا نامه دل

    آمدنت را یادم نیست، بی صدا آمدی بی آنکه من بدانم، بی اجازه ماندی بی آنکه من بخواهم...، اما اکنون با ذره ذره وجودم ماندنت را تمنا می کنم، مهمان ناخوانده ی قلبم، بمان که ماندنت را سخت دوست دارم...
  6. فعلا بای داداشی مواطب خودت و خوبی هات باش قربونت بای :gol:

    فعلا بای داداشی مواطب خودت و خوبی هات باش قربونت بای :gol:
  7. اهااااااااااااااان!!!!!!!!!!!!!!

    اهااااااااااااااان!!!!!!!!!!!!!!
  8. قربانت..چرا الاف؟؟ مگه کار نداری....؟؟درس نمیخونی؟؟

    قربانت..چرا الاف؟؟ مگه کار نداری....؟؟درس نمیخونی؟؟
  9. مـــ ــرد که باشی...

    مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــردددددددددددددددددد:cry:
  10. هیچی سرگرم درسو دانشگاه.. ولی حس درسم نیست....حوصلم نمیداره بشینم گای درس تو چیکارا میکنی؟

    هیچی سرگرم درسو دانشگاه.. ولی حس درسم نیست....حوصلم نمیداره بشینم گای درس تو چیکارا میکنی؟
  11. بهههههههههه...داداشی چه کردی با پروفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جاااااااااااااااااااااااااانمممممممممم...

    بهههههههههه...داداشی چه کردی با پروفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جاااااااااااااااااااااااااانمممممممممم خیلی شیکه...عین خودت!
  12. زن که باشی..

    نه دوست عزیز....کفتم این تاپیک کنار اون یجورایی تکمیل میشه... دردهای یک زن در کنار دردهای یک مرد..همین.
  13. قربونت داداشی خوش میگدره؟؟

    قربونت داداشی خوش میگدره؟؟
  14. علت چيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟

    کاملا موافقم...;)
  15. زن که باشی..

    دست خودت نیست ، زن که باشی گاهی دوست داری تکیه بدهی ، پناه ببری ، ضعیف باشی دست ِ خودت نیست ، زن که باشی گهگهاه حریصانه بو میکنی دستهایت را..شاید عطر ِ تلخ و گس ِ مردانه اش ...لا به لای انگشتانت باقی مانده باشد ! دست خودت نیست ، زن که باشی گاهی رهایش می کنی و پشت ِ سرش آب می ریزی و قناعت می کنی...
  16. مـــ ــرد که باشی...

    اگه مرد بودی..............
  17. سلام داداشی گلم خوبی؟؟ خوش میگذره؟

    سلام داداشی گلم خوبی؟؟ خوش میگذره؟
  18. مشاعرۀ سنّتی

    ای مهربان تر از برگ در بوسه های باران بیداری ستاره در چشم جویباران آیینه ی نگاهت پیوند صبح و ساحل لبخند گاه گاهت صبح ستاره باران
  19. مشاعرۀ سنّتی

    واست چند تا شمع روی میز روشنه.. کنارش یه شاخه رز صورتی یکم اونطرف‌تر منم که میخواد.. تورو داشته باشم به هرقیمتی
  20. مشاعرۀ سنّتی

    یه نفس دور از تو بودن واسه من ماهی و سالی با یه عکس و چند تانامه پر نمی‌شه جای خالی
بالا