نتایح جستجو

  1. س

    هشـت واقـعیت جـالب از هشـت گوشـه دنیـا

    خوب بیدددددددددددددددددد
  2. س

    [IMG]

    [IMG]
  3. س

    زندگی اجبار است ,مرگ انتظار است ,عشق یکبار است ,جدایی دشوار است ,ولی یاد تو تکرار است [IMG]

    زندگی اجبار است ,مرگ انتظار است ,عشق یکبار است ,جدایی دشوار است ,ولی یاد تو تکرار است [IMG]
  4. س

    اه از بودن و تنها بودن سر به دامن سیاهی سوختن در دل شب روز به سر کردن ،ترجیح میدهم به جای شاخه...

    اه از بودن و تنها بودن سر به دامن سیاهی سوختن در دل شب روز به سر کردن ،ترجیح میدهم به جای شاخه ای گل بوته ای خار باشم! که دست هر کودک نابالغی نتواند پایان بخش زندگیم شود [IMG]
  5. س

    آنجا که چشمان مشتاقی برای انسانی اشک می ریزد، زندگی به رنج کشیدنش می ارزد [IMG]

    آنجا که چشمان مشتاقی برای انسانی اشک می ریزد، زندگی به رنج کشیدنش می ارزد [IMG]
  6. س

    هیچ کس لیاقت اشکهای توراندارد و کسی که چنین ارزشی داردباعث اشک ریختن تو نمی شود [IMG]

    هیچ کس لیاقت اشکهای توراندارد و کسی که چنین ارزشی داردباعث اشک ریختن تو نمی شود [IMG]
  7. س

    هیچ وقت خودت رابرای کسی شرح نده.کسی که تورادوست داشته باشدنیازی به این کارنداردوکسی که تورادوست...

    هیچ وقت خودت رابرای کسی شرح نده.کسی که تورادوست داشته باشدنیازی به این کارنداردوکسی که تورادوست نداشته باشدآنراباورنخواهدکرد [IMG]
  8. س

    آدمیزادهرچه انسان ترمیشود،چشم براه ترمیشودواین حقیقت زیبایی است که همواره می درخشد [IMG]

    آدمیزادهرچه انسان ترمیشود،چشم براه ترمیشودواین حقیقت زیبایی است که همواره می درخشد [IMG]
  9. س

    شکسپیر: همیشه به کسی فکر کن که تو رو دوست دارد، نه کسی که تو دوستش داری [IMG]

    شکسپیر: همیشه به کسی فکر کن که تو رو دوست دارد، نه کسی که تو دوستش داری [IMG]
  10. س

    حالابایدحتماباحجاب باشه...؟:biggrin:

    حالابایدحتماباحجاب باشه...؟:biggrin:
  11. س

    [IMG]

    [IMG]
  12. س

    مچکر دستت دردنکنه زیبابودوسفارشی

    مچکر دستت دردنکنه زیبابودوسفارشی
  13. س

    مچکرساراخانوم.;)

    مچکرساراخانوم.;)
  14. س

    :D ;)

    :D ;)
  15. س

    ممنون زیبابود;)

    ممنون زیبابود;)
  16. س

    آفرین...

    آفرین...
  17. س

    برای دردسترس بودن توی مرورگرتون فاوریتش کن ولی توی باشگاه نمیشه،چون بایدبه قالب برنامه نویسی...

    برای دردسترس بودن توی مرورگرتون فاوریتش کن ولی توی باشگاه نمیشه،چون بایدبه قالب برنامه نویسی سایت اضافه بشه که مادسترسی نداریم. شکلکهایی که توی سایت به صورت پیش فرضه یعنی همون دیفالت هستش،پس درکل نمیشه.
  18. س

    [IMG]

    [IMG]
  19. س

    خواهش میکنم نداخانوم[img]

    خواهش میکنم نداخانوم[img]
بالا