اه از بودن و تنها بودن سر به دامن سیاهی سوختن در دل شب روز به سر کردن ،ترجیح میدهم به جای شاخه ای گل بوته ای خار باشم!
که دست هر کودک نابالغی نتواند پایان بخش زندگیم شود
[IMG]
برای دردسترس بودن توی مرورگرتون فاوریتش کن
ولی توی باشگاه نمیشه،چون بایدبه قالب برنامه نویسی سایت اضافه بشه که مادسترسی نداریم.
شکلکهایی که توی سایت به صورت پیش فرضه یعنی همون دیفالت هستش،پس درکل نمیشه.