You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
س
امیدوارم همون بشه که تومیگی
[IMG]
-
-
-
س
نترس درآینده یکی پیدامیشه که بادست عشق میزنت
وقتی هم ازش میخوری بدیش اینه که بدمیتونی دیگه بلند بشی
[IMG]
-
س
وقتی یه غمی میشینه روی دلت مثل زدن یه عینکه شکسته است هرجامیری میبینیش
عین دل من....
[IMG]
-
س
هستی ببین چقدرزورم زیاده اونوقت کوچولومیخوای بامن کل بندازی..:biggrin:
[IMG]
-
س
خیلی خوشمزه به نظرمیرسه:smile:
-
س
تصویرچندبعدی توی خیابون اونور....
[IMG]
-
س
دستت دردنکنه افطارمیزنم
ولی یکیشون چقدرشبیه خودت بود،دیگه نمیگم کدومه...:biggrin::biggrin::biggrin:
-
س
دورازجون خودت هستی خانوم
صلواتم براین بودکه گفتی نمیتونم بزنمت:biggrin:
-
س
جواب بچه صلواته
اللهم صل علی محمدوآل محمد....
-
س
حالافهمیدی من چراعقل ندارم:biggrin:
-
س
اون دکتراصلیه برام اینوتجویزکرد
حالارفتم داروخونه هیچ کدومشون ندارن:cry:
[IMG]
-
-
-
-
س
کلاازکسی من کمک نمیگیرم
اهل فکروعقل و....ایناهم نیستم
-
س
هستی من برم چندمین دیگه میام...
ببخشیدفعلن..
-