خوب اين درست ...منم اينا رو ميدونم ...مشكل من اينه برای مؤمنان در ازدواج با همسران پسرخوانده هایشان- آن گاه که پسرخوانده ها نیازشان را از آنها برآورده باشند- سختی و منعی نباشد ، و امر ( تکوینی ) خداوند همواره شدنی است
منظور اون شخص هم همين بود كه چرا مقام نبوت دارند بايد از همسر پسر خوندشون خوشش بياد؟ بعد اون تيكه اي كه قرمز كردم....... نميدونم خودم نتونستم قانع شم كه بخوام اونو قانع كنم:cry:
ميدونيد اينو يك نفر باهام مطرح كرد كه اعتقادي به هيچ ديني نداره ازم پرسيد كه چطور پيامبرتون از همسر پسر خوانده خودش خوشش اومده؟ منم نتونستم جوابشو بدم چون اطلاعاتم خيلي ضعيف بود براي همين پرسيدم اينم يكي از سوالات اون فرد بود:برای مؤمنان در ازدواج با همسران پسرخوانده هایشان- آن گاه که پسرخوانده...
واي نرگس اينو يك نفر بهم گفت كه مشكل داره با اسلام نتونستم جوابشو بدم اصلا موندم خودم قرآن رو خوندم اصلا به اين آيه توجه نكرده بودم ..چطور پيامبر از زن پسر خوانده خودش خوشش اومده؟:cry:
خدایـــــــــــا
دخـلـَم با خرجـم نمیخواند ،
کم آورده ام ،
صبری که داده بودی تمام شد ،
ولی دردم همچنان باقیست !!!
بدهکار قلبم شده ام ،
میدانم شرمنده ام نمیکنی؛
باز هم صبـــــــر میخواهم...