منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
نیمی از نیروی کار جامعه به دلیل برداشت های نادرست بی کارن
مطمئن باش اگر حقوقشون مساوي باشه خيلي از پستهاي مهمو يك زن ميتونه انجام بده ولي ......
mina12345
ارسال #27
Apr 11, 2013
تالار:
گفتگوی آزاد
ღ ღ ♥ حس بودنتـــــ مبارکــــــ (تولد مینا 12345) ♥ღ ღ
خو چرا تعجب ميكني 22 فروردين تولدمه...............:biggrin:
mina12345
ارسال #336
Apr 11, 2013
تالار:
مناسبتها
ღ ღ ♥ حس بودنتـــــ مبارکــــــ (تولد مینا 12345) ♥ღ ღ
مرسي گلممممممممممم
mina12345
ارسال #335
Apr 11, 2013
تالار:
مناسبتها
ღ ღ ♥ حس بودنتـــــ مبارکــــــ (تولد مینا 12345) ♥ღ ღ
آره چقدر خوشگل ميرقصيممممممممم:biggrin:
mina12345
ارسال #334
Apr 11, 2013
تالار:
مناسبتها
سلام خوف شدي جيگرم؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام خوف شدي جيگرم؟؟؟؟؟؟؟؟
mina12345
ارسال پروفایل
Apr 11, 2013
نیمی از نیروی کار جامعه به دلیل برداشت های نادرست بی کارن
منم نميگم آقايون بيكار باشند چون خرج يه خونواده به دوششونه ..من ميگم خيلي از زنها هم سرپرست يه خونه هستند ولي حقوقشون نصفه يه آقاست
mina12345
ارسال #21
Apr 11, 2013
تالار:
گفتگوی آزاد
سهلام جيگرم[IMG]
سهلام جيگرم[IMG]
mina12345
ارسال پروفایل
Apr 11, 2013
نیمی از نیروی کار جامعه به دلیل برداشت های نادرست بی کارن
خوب اين اولين تبعيض حقوق كم؟چرا حاضرن با حقوق كم كار كنند؟
mina12345
ارسال #17
Apr 11, 2013
تالار:
گفتگوی آزاد
آره ............
آره ............
mina12345
ارسال پروفایل
Apr 11, 2013
خوب ميشه يه ويروسه جديده
خوب ميشه يه ويروسه جديده
mina12345
ارسال پروفایل
Apr 11, 2013
نیمی از نیروی کار جامعه به دلیل برداشت های نادرست بی کارن
خوب چرا الان بايد بي طرف باشم وقتي به وضوح توي جامعه تبعيض هاي جنسيتي رو ميبينم............. دوست گلم من حقيقتو ميگم برامم مهم نيست زن باشه يا مرد
mina12345
ارسال #13
Apr 11, 2013
تالار:
گفتگوی آزاد
ღ ღ ♥ حس بودنتـــــ مبارکــــــ (تولد مینا 12345) ♥ღ ღ
تشكرام تموميده وااااااااااااي مغسي
mina12345
ارسال #330
Apr 11, 2013
تالار:
مناسبتها
ღ ღ ♥ حس بودنتـــــ مبارکــــــ (تولد مینا 12345) ♥ღ ღ
چه كيكي درست كردي دردونه..............:biggrin:
mina12345
ارسال #329
Apr 11, 2013
تالار:
مناسبتها
نیمی از نیروی کار جامعه به دلیل برداشت های نادرست بی کارن
واقعا ..... ولي خيلي طول ميكشه كه طرز فكرا عوض شه متاسفانه
mina12345
ارسال #7
Apr 11, 2013
تالار:
گفتگوی آزاد
آفرين...گلي حالش بهتر نشده؟آبجيش چطوره؟
آفرين...گلي حالش بهتر نشده؟آبجيش چطوره؟
mina12345
ارسال پروفایل
Apr 11, 2013
ღ ღ ♥ حس بودنتـــــ مبارکــــــ (تولد مینا 12345) ♥ღ ღ
مغسييييييييييييييييييييييييي
mina12345
ارسال #326
Apr 11, 2013
تالار:
مناسبتها
آفرين نبينم آبجيت نيست درساتو نخوني..............
آفرين نبينم آبجيت نيست درساتو نخوني..............
mina12345
ارسال پروفایل
Apr 11, 2013
[IMG]
[IMG]
mina12345
ارسال پروفایل
Apr 11, 2013
ღ ღ ♥ حس بودنتـــــ مبارکــــــ (تولد مینا 12345) ♥ღ ღ
فداي پسر گلم بشمممممممم
mina12345
ارسال #324
Apr 11, 2013
تالار:
مناسبتها
خدا رو شكر درساتو كه ميخوني؟
خدا رو شكر درساتو كه ميخوني؟
mina12345
ارسال پروفایل
Apr 11, 2013
قبلی
1
2
3
4
5
6
...
برو به صفحه ی
برو
10
بعدی
اول
قبلی
4 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا