سلام مسيح جان به جمع ما و دانشگاه ما خوش اومدي:gol:
حالا مونده با دانشگاه ما اشنا بشي كم كم متوجه ميشي عجب ....... اومدي :w15:
فقط يه توصيه ميكنم بپا جو دانشگاه نگيرتت كه .... :w25:
راستي ماشالا به جزئ زبان همرو پيش خوردي ولي اشكال نداره ميري ترم بالا يادت ميره:w16: