نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    سلام علی آقای گل. چطوری؟ همه چی بر وفق مراده آیا؟!

    سلام علی آقای گل. چطوری؟ همه چی بر وفق مراده آیا؟!
  2. pari khano0m

    حالا اجازه نگرفته فدای سرش چرا دعوتم نکردین؟؟؟؟ دخترمونو بردین یه ندا میدادین!! حالا کی هس این...

    حالا اجازه نگرفته فدای سرش چرا دعوتم نکردین؟؟؟؟ دخترمونو بردین یه ندا میدادین!! حالا کی هس این نی نی پسر گل؟!!
  3. pari khano0m

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    حمید قانون نظرسنجی که گفتی و یه بار دیگه بگو بعضیا نمیدونن.... محسن خان گوش فرا بده بیبین چی میگه همیط :D
  4. pari khano0m

    روزت بخیر عزیزم

    روزت بخیر عزیزم
  5. pari khano0m

    راستی عیدت مبارک همشهری :gol:

    راستی عیدت مبارک همشهری :gol:
  6. pari khano0m

    سلام امیر خان خوبی؟ چی میگه نی نی؟؟؟؟ عروس کردین بچمو؟؟؟؟؟ اجازه هم خوب چیزیه ا...!!!! واااالا

    سلام امیر خان خوبی؟ چی میگه نی نی؟؟؟؟ عروس کردین بچمو؟؟؟؟؟ اجازه هم خوب چیزیه ا...!!!! واااالا
  7. pari khano0m

    عیدت مبارک نگین جون :gol:

    عیدت مبارک نگین جون :gol:
  8. pari khano0m

    طفلکی تو :D

    طفلکی تو :D
  9. pari khano0m

    مامانی تو عروس شدی؟!! کیه شوهرت نی نی نازم؟!! بدون اجازه؟؟؟؟ دعوتمونم نکردی؟؟؟؟؟ :razz:

    مامانی تو عروس شدی؟!! کیه شوهرت نی نی نازم؟!! بدون اجازه؟؟؟؟ دعوتمونم نکردی؟؟؟؟؟ :razz:
  10. pari khano0m

    واااااااااالا :biggrin:

    واااااااااالا :biggrin:
  11. pari khano0m

    کی؟ من؟ خطر؟ حرفا میزنیـــــا :D

    کی؟ من؟ خطر؟ حرفا میزنیـــــا :D
  12. pari khano0m

    دیگه دیگه :biggrin:

    دیگه دیگه :biggrin:
  13. pari khano0m

    خدا نکنه عزیزکم ... عیدت مبارک نی نی قشنگم :heart:

    خدا نکنه عزیزکم ... عیدت مبارک نی نی قشنگم :heart:
  14. pari khano0m

    بیخیال...استرس رو ول کن

    مرســـــــی عزیـــــــزم :gol:
  15. pari khano0m

    سلااااااام جیـــگرم...... قربون حرف زدنت بشه مامان خوبی عسلم؟؟

    سلااااااام جیـــگرم...... قربون حرف زدنت بشه مامان خوبی عسلم؟؟
  16. pari khano0m

    نه داریم برایتان هنوز ای پسره :دی

    نه داریم برایتان هنوز ای پسره :دی
  17. pari khano0m

    ایشششششششششششش..... چه حرفا :razz: باشه الان میرم بهت رای میدم :D

    ایشششششششششششش..... چه حرفا :razz: باشه الان میرم بهت رای میدم :D
  18. pari khano0m

    من رفیقم؟؟؟؟ کی گفته؟؟؟؟؟ :w42: من فقط دختر همسایه ام :D

    من رفیقم؟؟؟؟ کی گفته؟؟؟؟؟ :w42: من فقط دختر همسایه ام :D
  19. pari khano0m

    ;):gol:

    ;):gol:
  20. pari khano0m

    خدافظي......

    چرا آخه شمیمم؟؟؟ ایشالا خیر باشه آبجی نازم...... دلم برات تنگ میشه خیـــــــــــــــلی.... :cry:
بالا