نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    تولدت مبارک kamyab

    تولدتون مبارک :gol:
  2. pari khano0m

    هستـــــــــــــــی.... اسمتم خودم گفتم بذاره حمیــــــد :biggrin:

    هستـــــــــــــــی.... اسمتم خودم گفتم بذاره حمیــــــد :biggrin:
  3. pari khano0m

    تولدت مبارک S H I M A بانو

    تولدتون مبارک دوستای گلم :gol:
  4. pari khano0m

    آره دیگـــــــــــه.... مشهدیا همشون ماهن :D :biggrin:

    آره دیگـــــــــــه.... مشهدیا همشون ماهن :D :biggrin:
  5. pari khano0m

    نه اینو استثنائا راس میگم خوت حمیط بیریختک گفت بهم :دییییی آرهههه دیگـــــــه... ما اینیم [IMG]

    نه اینو استثنائا راس میگم خوت حمیط بیریختک گفت بهم :دییییی آرهههه دیگـــــــه... ما اینیم [IMG]
  6. pari khano0m

    فرصت بشه حتما میام گلم آره من مشهدیم

    فرصت بشه حتما میام گلم آره من مشهدیم
  7. pari khano0m

    آره بابا محسن :D کسایی که زیاد رای آوردن (مث تو :دی) به نوبت رو صندلی جیز میشینن بقیه که رایشون...

    آره بابا محسن :D کسایی که زیاد رای آوردن (مث تو :دی) به نوبت رو صندلی جیز میشینن بقیه که رایشون کمه (مث من :دی) حذف میشن دیگه کلا :biggrin:
  8. pari khano0m

    آره یه بار وقتی خیلی کوچولو بودم اومدم. قشنگ بود ولی زیاد یادم نیس. مامانم یه دوست کرمانشاهی...

    آره یه بار وقتی خیلی کوچولو بودم اومدم. قشنگ بود ولی زیاد یادم نیس. مامانم یه دوست کرمانشاهی داره خیلی غیرت داره رو شهرتون :biggrin: خیلی دوسش دارم مردم خوبی داره
  9. pari khano0m

    سلاااام آقا داداش گل.... چطوریایی؟؟ زندگیه و هزار گرفتاری دیگه داداشی ناراحت نباش ازم ;)

    سلاااام آقا داداش گل.... چطوریایی؟؟ زندگیه و هزار گرفتاری دیگه داداشی ناراحت نباش ازم ;)
  10. pari khano0m

    سلام عزیزم.... نه خبر ندارم. نگران نباش حتما مسافرتن چون داداششم نیست

    سلام عزیزم.... نه خبر ندارم. نگران نباش حتما مسافرتن چون داداششم نیست
  11. pari khano0m

    خو قرار بود ننویسه :razz: گفت بچه ها بهت رای دادن دیگه نمیشه.... حالا من که خوشحالم رای نیاوردم...

    خو قرار بود ننویسه :razz: گفت بچه ها بهت رای دادن دیگه نمیشه.... حالا من که خوشحالم رای نیاوردم اسمم حذف میشه کلا :biggrin: ولی تو بالاخره باید بشینی رو صندلی :دی
  12. pari khano0m

    عیدت مبارک عزیزم :gol:

    عیدت مبارک عزیزم :gol:
  13. pari khano0m

    آزاد مشهد. رشتمم مهندسی شهرسازیه. شما چی؟ منم آبان 20 سالم میشه :)

    آزاد مشهد. رشتمم مهندسی شهرسازیه. شما چی؟ منم آبان 20 سالم میشه :)
  14. pari khano0m

    عیدتون مبارک :gol::gol:

    عیدتون مبارک :gol::gol:
  15. pari khano0m

    سلام پسره.... بد نیستم تو چطوری؟ آره دیگه زمونه اینجوریاس....... نمیشه به کسی اعتماد کرد...

    سلام پسره.... بد نیستم تو چطوری؟ آره دیگه زمونه اینجوریاس....... نمیشه به کسی اعتماد کرد.... هــــــــــــی خدا
  16. pari khano0m

    عید شما هم مبارک دوست گلم :gol:

    عید شما هم مبارک دوست گلم :gol:
  17. pari khano0m

    سلام عزیزم.... آره واقعا!!! :دی من اسمم پریساست. 19 سالمه. خوشحال میشم دوست خوبی برات باشم :gol:

    سلام عزیزم.... آره واقعا!!! :دی من اسمم پریساست. 19 سالمه. خوشحال میشم دوست خوبی برات باشم :gol:
  18. pari khano0m

    !!!دوست داری با کی ازدواج کنی!!!

    خب بگو آرزو می خوامت..... دیگه تاپیک زدن نداره!!! :biggrin: ایشالا بهش برسی ;)
  19. pari khano0m

    تو رو خدا برای سلامتیش دعا کنید

    خدا کمکش میکنه سارای نازم.... :gol: اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ
  20. pari khano0m

    چتل هویوک.... شهری بدون خیابان!

    حفريات حاجيلار و چتل هويوک ثابت کرده است که نه فقط فلات آناتوليا در فاتصله هفت هزار تا پنج هزار پيش از ميلاد محل پيدايش و رشد يک فرهنگ پر رونق نوسنگي بوده است ، بلکه اين احتمال وجود دارد که فلات مزبور از لحاظ فرهنگي پيشرفته ترين منطقه آن زمان بوده باشد . دوازده سطح پياپي ساختماني که در فاصله...
بالا