نگو تو رو خدا ترسیدم. من که جام تو بهشته اونجام قیر و از این چیزا نیست طرف شما فکر کنم از این چیزا به اضافه آتیش زیاد باشه. بعد ما خوبا رو زود میبرن بهشت فکر نمی کنم دیگه ببینمت دلتو خوش نکن.:biggrin:
سلام داداش گلم. تو که هنوز نیستی.
می خوام روی تمام سنگ های دنیا بنویسم دلم واست تنگ شده و آرزو می کنم یکی از اون سنگها به سرت بخوره تا بفهمی دل تنگی چه دردی داره.
:D