دیر اومدی گل بانو من همون موقع بهش 2000 تشکرش رو هدیع دادم:cool:
کمتر بخور ...:razz:
سلام ...
سمانه میکشمت اصلا چرا بستی که الان نمیتونی بازش کنی؟هان؟؟:mad:
تنظیمات شخصی - Visitor Messaging
قسمت اولش رو تیک دار کن درست میشه:razz:
:mad: دلتون میخاد *****مون کنن؟؟؟
چیکار داری تو با من؟؟؟؟...