نتایح جستجو

  1. #MaHDi#

    شوخی اوباما با همکاران

    عزیزم اواش میگی چرا نباید گردن کلفتارو بشونیم سر جاش و آخر این تفکر کجاست بعدش میگی باید از حقوق خودمون دفاع کنیم خوب منم که همینو میگم میگم فقط سرمون به لاک خودمون باشه واز منافع خودمون دفاع کنیم نه اینکه از صبح تا شب تخم کینه و نفرت رو تو دل مردم بکاریم از صبح تا شب اخبار دروغ راجع به بعضی...
  2. #MaHDi#

    راهنمایی , سوالات و مشکلات مرتبط با باشگاه رو اینجا مطرح کنید

    اگر راجع به مشکلات اخیر نظری دارید به اینجا مراجعه کنید با تشکر باشگاه مهندسان ایران
  3. #MaHDi#

    شوخی اوباما با همکاران

    آقا میشه از ما مایه نزارین؟ من اگه نخوام با گردن کلفتا درگیر بشم کیو باید ببینم؟ چرا فقط ایران باید با اونا در بیفته؟ چرا سوئد نه؟ چرا بلژیک نه؟ چرا ... بابا بزار اول خودمونو بسازیم بعد ادعای گردن کلفتی کنیم ما به نون شبمون محتاجیم چرا اینو درک نمیکنید؟ تا کی باید ملت تاوان کلیت خواهی بعضیا رو...
  4. #MaHDi#

    شوخی اوباما با همکاران

    ببین منظور من اینه که تو یه مثال بزن که شوخی آقای خودمون به جا بوده و ما تخریبش کردیم حله؟ آفرین پس شرایطی که تو دنیا حاکمه براساس صلح و دوستی نیست من و تو هم انقدر قدرت نداریم که بتونیم ابرقدرتارو بشونیم سرجاشون و صلح رو برقرار کنیم عقل سالم و منطق عالی میگه که در این شرایط بهتره به منافع ملی...
  5. #MaHDi#

    شوخی اوباما با همکاران

    اگه بشه مثال بزنید که گفته من اشتباهه ممنون میشم عزیزم ببین در سطح بین الملل باید به فکر کشور خودت باشی اینی که میگی باید تو دنیا صرفا به فکر خودمون نباشیم یک فکر احساسی بیش نیست اگه دنیا خواست که به سمت صلح جهانی پیش بره آره ما هم هستیم ولی الان که همه به فکر منافع خودشونن ...
  6. #MaHDi#

    تشکرهام کوش؟؟؟؟

    من تشکرامو میخواممممممممممممم :cry::cry::razz::razz::razz::razz: بچه ها اگه دوست داشتین اینجام یه سر بزنین باشگاه مهندسان ایران
  7. #MaHDi#

    شوخی اوباما با همکاران

    من که دوسش دارم :redface: ببین دوست عزیز اینجور مسائل وقتی ارزش دارن که در مکان و زمان مناسب خودش باشند شوخی کردن بد نیست اتفاقا خوب هم هست ولی نه در همه جا و نه در همه زمان منظورمو رو گرفتین؟ منم اولش گفتم که با سیاست دولتش کاری ندارم با اینکه خیلی قبولش دارم سیاستشون رو ولی واسه ملت و...
  8. #MaHDi#

    سلام هیه وریللر باخبی خوابگاه امتیاز اوزونندی هرنه کارت بسیج ورزش علم خلاصه هرنه واریندی گتی

    سلام هیه وریللر باخبی خوابگاه امتیاز اوزونندی هرنه کارت بسیج ورزش علم خلاصه هرنه واریندی گتی
  9. #MaHDi#

    شوخی اوباما با همکاران

    آقا مصطفی عزیزم بابا طرف خوش برخورده دیگه چرا همه چیزو سیاسیش میکنی؟ بابا طرف دوست داشتنیه خوب بنده خداست خدا تو آفرینش به این یه محبتهای خاصی داشته خوش برخوردو محبوب آفریدتش
  10. #MaHDi#

    شوخی اوباما با همکاران

    جدی؟ ما یه کم بالاتریم ولی چیزی احساس نکردیم
  11. #MaHDi#

    شوخی اوباما با همکاران

    کدوم منطقه اید شما؟
  12. #MaHDi#

    شوخی اوباما با همکاران

    آخه میدونی این از همه یه سرو گردن بلندتره تو فن بیان و برخورد و روابط اجتماعی ولی این آقای خودمون ماشاا... هر روز یه سوتی جدید ممه رو لولوبرد نمیدونم آب رو بریزن ... اون از تیپش اون از قیافش اون از حرف زدنش .... حسودیم میشه :razz:
  13. #MaHDi#

    شوخی اوباما با همکاران

    من از دموکراتاش خوشم میاد ولی سوای اینا عاشق شخصیت این آقام خیلی کارش درسته ملت شانس دارند دیگه:razz:
  14. #MaHDi#

    سلام نگین خانم حالت چطوره؟ اوضاع روبه راهه؟ میبینم که تو این مدت کم عضو فعال شدین!!

    سلام نگین خانم حالت چطوره؟ اوضاع روبه راهه؟ میبینم که تو این مدت کم عضو فعال شدین!!
  15. #MaHDi#

    شوخی اوباما با همکاران

    کاری به سیاست دولتشون ندارما ولی عاشق این آقام :redface:
  16. #MaHDi#

    سلااااااااااااممم آقا تبریک چخ سویندیم حتما ثبت ناما گلنده منه خبریم دیسین

    سلااااااااااااممم آقا تبریک چخ سویندیم حتما ثبت ناما گلنده منه خبریم دیسین
  17. #MaHDi#

    خطرناک ترین سم در تن ماهی

    :w15::w15::w15::w15::w15::w15::w15::w15::w15::w15:
  18. #MaHDi#

    كي كجا قبول شد ؟

    به همه دوستان تبریک میگم انشا... تو همه مراحل زندگیتون موفق باشید:gol: ولی اصطلاحهای جالبی دارین خوردگی شریف شناسایی تهران ... :w16::w16::w17::w17::w25::w25:
بالا