هنوز هم تلخ می نویسم ؛ به گمانم هنوز هم تلخـ ـم ! براستی چرا اینگونه شده ام ؟ وقتی تنهـ ـا می شوم... حرفـ ـم نمی آید...افکارم جمع نمی شود.... آشفتـ ـه می شوم و نگران...! راحت بگویم: تلخ می شوم... مثل قهوه ی تلخی که با یک لیوان شکر هم قابل خوردن نیست! دلـ ـم برای در کنار تو بودن تنگ شده ! برویم و...