نتایح جستجو

  1. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    سلام دوس جونی .. چطوری ؟
  2. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    تنهایی خیلی سخته وقتی که بی تو هستم تنها میمونه دستم با این دله شکستم تنهایی خیلی سخته وقتی که شب سیاهه وقتی بدونه ماهه ... بچه ها تالار خلوته چرا .
  3. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    mossit کوجایی ؟ روزبه .. برفک جونی فرهنگ جونی امیر بی کله .. نانو معروفه کسپر خانومی بچه ها کوجایین .. دلم واسه هیچ کی تنگ نشده .. فقط دلم تنگ شده
  4. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    اهان .. پس من خودم می پرسم .. دلم آروم نمیگیره .. نگرانم ..
  5. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    راستی من این پسره داوودو همش تو یونی میبینم ولی چون کلا باهاش رو در واسی دارم ازش چیزی نپرسیدم .. تغییر مشخصات داده شد ؟ مشکلشون حل شد ؟
  6. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    شاید واسه اینه که دخترا اینقد نامردی دیدنو نارو خوردن .. دیگه جایی واسه احساسشون نمونده .. وگرنه .. کی میتونه احساساته یه دخترو انکار کنه .. حتی روانشناسی هم میگه دخترا دنباله احساسن .. ولی پسرا شاید زیاد در پی اون نباشن ..
  7. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    ............ چه با احساسه بچم ...
  8. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    خوشم میاد بچه ها همه پایه ... ;) yah yah yah
  9. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    من تایید میکنم .. اونو صدا نکن .. ( شکلکه صداقت مثه پینوکیو ) ولی خداییش مصی فقط یکم زود تند سریع میحرفه .. کوجا خشنه هاااااا؟:razz:
  10. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    :surprised::surprised::surprised: حالا هیییییییی بوگو زینب ... یکی دیگه شلککه خشانت واست گذاشته .. اون وقت هی به من گیر میده .. مصی اصلا خشن نیست ( شکلکه خالی بندی )
  11. zeinab68

    بچه کوچولو ها هم از این به بعد جدا جدا ...

    ایوووووللللل .. اینه ؟؟؟؟؟؟ این آقاهه که خیلی مهربون بود پس چرااااااااااا اینجوری گفته اخه .. من کلی چیز ازین اقا در مورد قرآن یاد گرفتم .. با بچه ها خیلی مهربونه .. ولی تحجره دیگه ..
  12. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    خون گریه نکن .. چون گریه هیچ فایده ای نداره .. من چشمام ضعیف شده فک کردی از چیه ؟ به خودت آسیب نزن .. من که تصمیم گرفتم دیگه بی خیاله دنیا باشم .. حیفه ماها نیست که همش افسرده باشیم اونم تو اوج جوونیمون ... اون موقع که پیر شدیم ( البته من که به زودی از این دنیا میرم ایشا اله ) دیگه این فرصت ها...
  13. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    اوهوم قشنه .. شما جیب ما رو نزن امضات پیشکش .. : دی یه چی گفتی حالا هییییییییییییییییییییی میگم . راستی .. تازه فهمیدم تنهایی یه حسن داره .. اینکه فقط یه دغدغه داری اونم تنهاییته ..
  14. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    واسه اینکه واقعیت امر اینجوریه .. خداییش تو نیگا کن کدوم پسریو اطرافت میبینی که احساساتی باشه به جز امیر .. همیشه این دخترا هستن که احساسات به خرج میدنو اخرش تنهایی هدیه ای میشه واسه اون همه احساس ..
  15. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    نروووووووووو بری منم میرم ..
  16. zeinab68

    بچه کوچولو ها هم از این به بعد جدا جدا ...

    ببخشید یه سوال : شما ها که به اسلام توجه می کنین یاد نگرفتین که اسلام گفته هیچ وقت کسی رو برای دینداری اجبار نکنید .. از طرفی .. کی گفته که شما ها به اسلام توجه می کنید در حالی که بد ترین چیز ها رو از امثالی شمایی که سنگ اسلام حقیقی رو بر سینه می زنند دیدم .. منظورم از شما ها شخص شما نیست ...
  17. zeinab68

    بچه کوچولو ها هم از این به بعد جدا جدا ...

    نه متاسفانه ندارم .. این هم یک ایمیل از جانب یکی از دوستانم بود جهت اطلاع رسانی اینجا قرار دادم ..
  18. zeinab68

    بچه کوچولو ها هم از این به بعد جدا جدا ...

    نچ .. واسه خسته بشن .. سرگرمیه دیگه .. مسخره کردن یه ملت کلی سرگرمشون میکنه .
بالا