خوفه .. منم با بعد از ظهر ها موافقم .. بچه ها روز سه شنبه ی هفته ی دیگه فک کنم چون شب تاسوعاست یه خورده جالب نباشه .... باز حالا نظر بدید اگه موافق باشید هفته ی دیگه یا هفته ی بعدش سه شنبه ساعت 3 یا 4 مکانشم با پیام خصوصی میگم ... البته با پیام خصوصی راجع به مکانش نظر بدین ..