بچه ها تو رو خدا منو تو اینجا به حرف نکشونید ...
اصلا دلیلش اونقدری شخصی هست که نمیشه گفت .. اگه کسی تمایل داره اعلام کنه تاپیکایه صندلی داغو بدم بهش .. خیلی کم میام باشگاه ..
سلام بچه ها .. من کلا میخوام اسپم رو ترک کنم .. واسه همین دیگه اینجا نمیام .. شایدم دلیل دیگه ای داشته باشه ولی تالار سرامیک .. صندلی داغ .. اونجاها هستم ..
بای همگی
نه اصلا ربطی به دختر یا پسر بودنش نداره ..
جریان چیزه دیگست .. یه پسر منو با همین داستان عاشقه خودش کرد .. واسم این داستانو میگفت که خوابم ببره ..
اما الان میگم پسرا دخترا گول حرفایه عاشقانه رو نخورینو مثه من ساده نباشین ..