نتایح جستجو

  1. zeinab68

    *** دیدار حضوری بچه های قزوین ***

    *** دیدار حضوری بچه های قزوین ***
  2. zeinab68

    *** دیدار حضوری بچه های قزوین ***

    بچه های قزوینی میخوایم دیدار حضوری بذاریم .. تو یه جای خوب شهر .. راجع به زمان و مکانش نظر بدین که کی باشه .. من خودم یکشنبه دوشنبه سه شنبه میتونم بیام .. ( از 8 صب تا 7 شب میتونم )
  3. zeinab68

    این جدایی به خدا رابطه با سیب نداشت

    تیجراری ... تاپیکه من بود دوباره گذاشتیش ..
  4. zeinab68

    زیباترین جمله ای که دیدید یا شنیدید

    راز دوست داشتن هر چیز درک این واقعیت است که بدانی روزی از دست خواهد رفت ..
  5. zeinab68

    احمقانه ترین کاری که تا حالا کردین چی بوده؟؟؟؟؟

    احمقانه ترین کارم این بود که امسال دفترچه واسه کنکور ارشد نگرفتم .. با معدل بالام راحت می تونستم حد اقل یونی خودمون قبول بشم .. ایشششششششش
  6. zeinab68

    دسته گل

    ممنون .. زیبا بود ..
  7. zeinab68

    علوم سري و جادوگري

    ممنون ..
  8. zeinab68

    سلام رها جونننننننن ممنونم بابت اددت .. دوس جونم بودی ..

    سلام رها جونننننننن ممنونم بابت اددت .. دوس جونم بودی ..
  9. zeinab68

    [IMG]

    [IMG]
  10. zeinab68

    سلام چطوری ؟ من خوبم .

    سلام چطوری ؟ من خوبم .
  11. zeinab68

    دفتر مدیر سایت - پيرجو

    من با یه مرورگر دیگه وارد شدم مشکلم حل شد و تونستم پیامم رو بخونم .. ممنون .. با یه ورود و خروج حل میشه مشکل ..
  12. zeinab68

    خبری که نیست .. نومزدت کوجاس ؟ هنوز ازدواج نکردین ؟

    خبری که نیست .. نومزدت کوجاس ؟ هنوز ازدواج نکردین ؟
  13. zeinab68

    سلام .. خوبم ..تو خوبی ؟ ممنون

    سلام .. خوبم ..تو خوبی ؟ ممنون
  14. zeinab68

    سلام .. خواهش می کنم .. فقط اگه ایملتونو بدین به من یا فرهنگ براتون منابع رو میل می کنند ..

    سلام .. خواهش می کنم .. فقط اگه ایملتونو بدین به من یا فرهنگ براتون منابع رو میل می کنند ..
  15. zeinab68

    دفتر مدیر سایت - پيرجو

    سلام .. جدیدا اکثر کاربران با این مشکل مواجه هستند که یک سری پیام های خصوصی را نمی توانند باز و مشاهده نمایند .. خودم دیشب دیدم واسه یکی از بچه ها این اتفاق افتاد .. الانم واسه خودم اینجوری شده .. مشکل از کجاست ؟
  16. zeinab68

    برفک .. چرا میری ؟ من ازت تا حالا بدی ندیدم ..

    برفک .. چرا میری ؟ من ازت تا حالا بدی ندیدم ..
  17. zeinab68

    سلام مامانی .. حال عروس گلم چطوره ؟

    سلام مامانی .. حال عروس گلم چطوره ؟
  18. zeinab68

    علوم پزشکی یا فنی مهندسی؟؟؟؟؟؟

    چه رشته ای ؟
  19. zeinab68

    علوم پزشکی یا فنی مهندسی؟؟؟؟؟؟

    از نظر شغلی پزشکی اگه تخصص و فوق تخصص بگیری خوبه .. اما فنی مهندسی بدون زحمت خیلی زیاد راحت میری سر کار .. ( راحته راحت هم نه ها ) ولی از نظر دخترا همه جا خوب و بد هست .. به رشته یا یونی هم بستگی نداره ..
  20. zeinab68

    احضار۵۰ دانشجوی دانشگاه علم و صنعت به کمیته انضباطی به دليل شركت در اردوی مختلط!

    ما اردویه مختلط میریم .. همیشه با استادمون میریم کوه بدون مجوز .. هر جا که بهمون گیر میدن میگیم ما ها همه خانواده ایم .. اون سری هم بچه هامون رفتم شمال .. مختلط هیشکی بهشون گیر نداد .. بدون مجوز ..
بالا