بچه های قزوینی میخوایم دیدار حضوری بذاریم .. تو یه جای خوب شهر .. راجع به زمان و مکانش نظر بدین که کی باشه ..
من خودم یکشنبه دوشنبه سه شنبه میتونم بیام .. ( از 8 صب تا 7 شب میتونم )
سلام ..
جدیدا اکثر کاربران با این مشکل مواجه هستند که یک سری پیام های خصوصی را نمی توانند باز و مشاهده نمایند ..
خودم دیشب دیدم واسه یکی از بچه ها این اتفاق افتاد .. الانم واسه خودم اینجوری شده ..
مشکل از کجاست ؟
از نظر شغلی پزشکی اگه تخصص و فوق تخصص بگیری خوبه .. اما فنی مهندسی بدون زحمت خیلی زیاد راحت میری سر کار .. ( راحته راحت هم نه ها )
ولی از نظر دخترا همه جا خوب و بد هست .. به رشته یا یونی هم بستگی نداره ..
ما اردویه مختلط میریم .. همیشه با استادمون میریم کوه بدون مجوز .. هر جا که بهمون گیر میدن میگیم ما ها همه خانواده ایم .. اون سری هم بچه هامون رفتم شمال .. مختلط هیشکی بهشون گیر نداد .. بدون مجوز ..