الهی بمیرم برات
میدونم چی میکشی
والا اجی یه مدته زیاد رو فرم نیستم
:|
پایه شیطنتم ندارم:|
خودمونیا هم خودمونیای سابق نیس
کسی از بچه های قدیم پایه اسپم کردن نیس
باشن من باشگاهو بهم میریزم
اگه امشب هستی که قرارشو بذاریم بهم بریزیم باشگاهو[IMG]
تو خوبی عروسک؟؟؟؟
به مدت اصن باشگاه نبودم خوشگل خانوم
دلم برات تنگ شده بود عزیز دلممممممممممممم[IMG]
فدات بشم،باحالی از خودته [IMG]
چه خبر؟؟؟دانشگاه؟؟؟؟